Hvorfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Anonym trådstarter

Hvorfor fanden er de sidste 4-5 kg efter en graviditet sååå skide svære at komme af med . 

- det plager mig såå meget . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Kloster

Anonym skriver:

Hvorfor fanden er de sidste 4-5 kg efter en graviditet sååå skide svære at komme af med . 

- det plager mig såå meget . 

Hej.

Jeg tror måske, det er fordi, du ligger i normalen.

Et godt råd er, at dyrk noget motion. Få opbygget nogle muskler og en flottere klop, så glemmer man de sidst 4-5 kg...

Synes dengang efter fødslen, det var den slaskede krop, der var det største problem. Og ofte forbinder man det med kilo i stedet for at kigge på sin krop. Og hvad kan så kan gøre ved den, så den ikke ser sådan ud mere.

Motion og frem med målebåndet

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Hej.

Jeg tror måske, det er fordi, du ligger i normalen.

Et godt råd er, at dyrk noget motion. Få opbygget nogle muskler og en flottere klop, så glemmer man de sidst 4-5 kg...

Synes dengang efter fødslen, det var den slaskede krop, der var det største problem. Og ofte forbinder man det med kilo i stedet for at kigge på sin krop. Og hvad kan så kan gøre ved den, så den ikke ser sådan ud mere.

Motion og frem med målebåndet

Jaaa det har du nok ret i . For ja det er nemlig den slaskede del der nager mig sååå meget . Det får mig til at se så kæmpe ud , og det er jeg slet slet ikk . 

Men ja jeg må prøve at få dyrket noget motion . men i det her vejr er der ikk lige til . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.