underlig følser i kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

tulle92

hej alle sammen håber i kan hjælpe mig lidt 

har en meget underlig følse i kroppen 

den er meget svær at forklare men prøver 

det er som om at der er nogen ting i mig der er forandret men ved ik hvad det er og familien og kæresten siger jeg tit har humørsvingninger og har tit hovedeopineog meget lyst til mad plejer ik at spise så meget som jeg gør nu. 

nogen som har/haft det på samme måde ? eller lign? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har i hvert fald haft hovedpine når jeg har været gravid.

Jeg tror ikke jeg har haft humørsvingninger (jeg benægter ihvert fald alt ), men jeg havde først øget spisetrang i 2. trimester. I starten har jeg faktisk ingen appetit. Men det er jo så forskelligt.

Anmeld

19. februar 2011

Eddy

Jeg har haft lidt hovedpine, men er ikke særlig langt henne.. Humørsvingninger har jeg ikke endnu, tror jeg ikk Jeg har ikke en mærkelig trang til mad endnu, jeg orker bare ikke spise særlig meget, jeg mister hurtigt appetiten for tiden

Anmeld

21. februar 2011

tulle92

eyddis@gmail.com skriver:

Jeg har haft lidt hovedpine, men er ikke særlig langt henne.. Humørsvingninger har jeg ikke endnu, tror jeg ikk Jeg har ikke en mærkelig trang til mad endnu, jeg orker bare ikke spise særlig meget, jeg mister hurtigt appetiten for tiden

hvor langt er du da henne ?  

Anmeld

21. februar 2011

Eddy

Jamen jeg har fået hjælp til det.. Pergotime. I morgen er det 4 uger siden gynøkologen sagde at jeg ville have ægløsning inden for et par dage, så det er 4 uger siden det er sket, men der plejer at blive lagt 2 uger oveni. Altså tage fra sin sidste mens første dag. Men jeg har ikke haft min mens i 4 måneder ca... så 4-6 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.