NU ENDNU BILLIGERE, næsten ubrugt tøj fra Zizzi, Zay, Replace osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.582 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

*Toffee*

ALT DET JEG HAR SAT TIL OVER 125 kr, KOSTER NU KUN 125 kr!!

Super lækkert tøj, der enten slet ikke er brugt eller er brugt max. en 2-3 gange. Ellers har det bare ligget/hængt. Noget af det kunne godt bruge et strygejern, det er ikke noget jeg gør inden afsendelse  

S = 42-44

M = 46-48

XL = XL (42-44)

Priserne er ideer og jeg er til at handle med. I er velkommen til at spørge ind til alt vedr. tøjet. Der kan også handles via TS. Alt skal bare væk, da jeg ikke bruger det.

Det kan hentes ved Næstved eller sendes.

Billede 1: Tunika med balloneffekt fra Zj i str. S (42-44). Der er gået en tråd et eller andet sted, dog er det ikke noget man ser, og jeg har heller ikke lige fundet det igen. Den er brugt 2 gange. 75 kr.

Billede 2: Tunika fra Zay med orange og blå blomster i str. S (42-44). Aldrig brugt. 75 kr.

Billede 3+4: Super fin bluse fra Zay i str. M (46-48). Ryggen er formet som et slags vandfald. Brugt 3 gange. 100 kr.

Billede 5+6: Super fed vinterjakke fra Zj i str. S. 60 % uld og 40 % viscose. Farven er ikke helt som billedet, men mere petroliumsblå. Den mangler den nederste knap, derfor er prisen også kun 350 kr (nyprisen er 1000-1200 kr. Husker det ikke præcist). Jeg er slet ikke i tvivl om at et kreativt menneske kan fikse det, hvis det skønnes nødvendigt. Kun brugt én gang.

Billede 7+8: Strikcardigang fra MAPP i str. XL. Brugt én gang. 150 kr.

Billede 9+10: Så fed jeans jakke/bolero fra Zay i str. M. Brugt én gang. 250 kr.

Billede 11: Kort sort jakke/Cardigang/Bolero fra Zay i str. M. Brugt 2 gange. Den har 3/4 lange ærmer. 150 kr.

Billede 12+13: Lang vinterjakke med lynlås, fra Zay i str. S. 37 % uld og 63 % polyester. Denne jakke er nok brugt en 5 gange. Jeg kan se der har hørt et bælte med, det har jeg ikke mere og har ikke haft brug for det. Men da jeg ikke har det, sælges jakken til 350 kr. (Nypris omkring 1000-1200 kr.)

Billede 14: Sød kjole fra Replace i str. M. Købt i januar og kun brugt én gang. Gode detaljer ved halsen. 200 kr.

Billede 15: Petroliumsblå skjorte fra Zhenzi med flotte detaljer. Aldrig brugt. 75 kr.

Billede 16: Kort Kjole/tunika fra Replace i str. S. Brugt 2 gange. 200 kr.

Billede 17+18: Jeans vest fra Zj i str. S. Brugt én gang. 200 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

*Toffee*

Kom bare med friske bud! Alt skal væk, så jeg er til at handle med

Anmeld

6. marts 2011

*Toffee*

ALT OVER 125 KR. KOSTER NU KUN 125 kr!!

SÅ BLIVER DET IKKE BILLIGERE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.