15 kilo mindre siden 1 december :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Marco2

Du er da bare så sej rRikke!

glæder mig til at se det

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Lise

FLOT Rikke  Det kører for dig, hva?!

Lad os da se nogle billeder.

Anmeld

17. februar 2011

..

Tusind tak for alle de søde ord

Billeder.. De kommer når jeg er i mål

Anmeld

23. februar 2011

Mor1012

Fortæl fortæl !!!! hva har du gjort, jeg mangler 10 kg :/

jeg brugte madlog, men sys ikk jeg tabte mig, selvom jeg spiste mindre kallorier

Anmeld

23. februar 2011

Lou87

Macrolf skriver:

Som overskriften siger, så går det rigtigt rigtigt godt med at smide noget af al den overflødige vægt jeg har haft.

Jeg er stor fan af madlog, det var lige det der skulle til. Alle mine jeans er for store og jeg har måtte udskifte alle bluser - endda til noget i pink, blå og hvid, mig som altid kun har haft sort på!

Ialt er der røget 33,7 kilo og det kan mærkes og ses

Bare lige et lille glad indlæg fra mig.

Hvor flot !!
Madlog virker bare ikk for mig øv.
Men i forhold til der hvor jeg gik til vægttab der må jeg også få flere kalorier.. Så forstår ikk helt..

Nå men nok om det - tillykke med det flotte vægttab

Anmeld

23. februar 2011

Lillefe

WOW... er også ret imponeret her..  jeg mangler 8 kg endnu... men er ikke på nogen speciel kur endnu.. da jeg ammer lidt endnu.. men spiser sundere..

Anmeld

24. marts 2011

qp

Macrolf skriver:

Som overskriften siger, så går det rigtigt rigtigt godt med at smide noget af al den overflødige vægt jeg har haft.

Jeg er stor fan af madlog, det var lige det der skulle til. Alle mine jeans er for store og jeg har måtte udskifte alle bluser - endda til noget i pink, blå og hvid, mig som altid kun har haft sort på!

Hvad er der sket fra dette indlæg og frem til det du lige har oprettet?  .... Her virker du glad og stolt - du vil gerne dele din glæde med andre hvilket jo er forståeligt..... 

Og i dit nye indlæg virker du nærmest som om det er no big deal og at det bare er noget alle og enhver kan gøre samt kan du sleeeeeeeet ikke forstå folk roser dig? - Er det ikke bare lidt modsigende?

Anmeld

24. marts 2011

..

qp skriver:

Hvad er der sket fra dette indlæg og frem til det du lige har oprettet?  .... Her virker du glad og stolt - du vil gerne dele din glæde med andre hvilket jo er forståeligt..... 

Og i dit nye indlæg virker du nærmest som om det er no big deal og at det bare er noget alle og enhver kan gøre samt kan du sleeeeeeeet ikke forstå folk roser dig? - Er det ikke bare lidt modsigende?

Du har seriøst ikke meget at gå op i - tænk at spilde sin tid med at lede alle indlæg i gennem for at se om jeg modsiger mig selv et sted..

Du har bare ikke fanget pointen!

Ja, jeg er glad for at have tabt mig, ja jeg syntes jeg er pænere, ja jeg kan godt lide at høre jeg ser godt ud, ja jeg deler det gerne med andre i samme båd fordi jeg syntes madlog er genialt og måske det kan hjælpe andre!

Men NEJ, det er ikke noget særligt, jeg har ikke reddet livet på et andet menneske eller gjort noget stort og jeg forstår stadig ikke at alle mulige helt umotiveret kommer hen og taler som om det er en stor bedrift!

Anmeld

24. marts 2011

Pige2009

Macrolf skriver:

Du er bare så sej

Anmeld

24. marts 2011

qp

Macrolf skriver:

Du har seriøst ikke meget at gå op i - tænk at spilde sin tid med at lede alle indlæg i gennem for at se om jeg modsiger mig selv et sted..

Du har bare ikke fanget pointen!

Ja, jeg er glad for at have tabt mig, ja jeg syntes jeg er pænere, ja jeg kan godt lide at høre jeg ser godt ud, ja jeg deler det gerne med andre i samme båd fordi jeg syntes madlog er genialt og måske det kan hjælpe andre!

Men NEJ, det er ikke noget særligt, jeg har ikke reddet livet på et andet menneske eller gjort noget stort og jeg forstår stadig ikke at alle mulige helt umotiveret kommer hen og taler som om det er en stor bedrift!

Kl var lort og vi to var de eneste der aktivt var online - derfor tjekkede jeg dig lige ud og fandt det underligt med disse tråde ifht. din anden som du oprettede i går

Herre gud, hvis ikke engang du som var/ er overvægtig kan se andre der også har tabt sig som inspiration og være fascineret - ja så ved jeg sgu ikke ....

Men fint fint.... jeg forstår dig ikke nej, - overhovedet slet ikke. Lad os bare lade det ligge ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.