Slankemotivation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.435 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Hannepigen

Hej baby.dk brugere.

Jeg har lige set at rigtig mange af jer har tabt jer. Det er super flot gået. Det er virkelig motiverende at se jeres vægttab, specielt for os andre som gerne vil tabe os.

Jeg bruger denne her side: http://www.slankkrop.dk hvor man kan oprette sig som burger, og optjene point som man kan få gaver for, når man har tabt sig.

Du kan være med til at motivere os andre ved at ligge din slankehistorie op, og et par billeder.  Jeg synes det er en rigtig god ide de har fået med den side, hvor de samler folk som gerne vil tabe sig, og folk som har tabt sig. Der er også slankeopskrifter, og andre artikler. Prøv tag et kig på siden, jeg tror den ville kunne interessere jer

Men kunne være sjovt at se nogen af jeres billeder derinde

Hilsen

Hanne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Lone Jakobsen

synes det lyder som en rigtig spændende side.... vil klart kigge nærmere på den.

koster det ikke noget?

Anmeld

17. februar 2011

Hannepigen

Nej det er gratis.

Og man får også dagbog derinde, som man kan føre log i. Også får man et skema, hvor man kan indtaste sin vægt uge for uge, og se hvordan det skrider fremad. Det er ret smart.

Plus man også optjener point for at læse de ting der inde. Så jeg glæder mig da lidt til at få et gavekort til Matas når jeg har tabt mig

Anmeld

17. februar 2011

Lone Jakobsen

synes det lyder rigtigt fornuftigt. det vil jeg klart kigge nærmere på her efter ferien

Anmeld

18. februar 2011

fiijaa

Hannepigen skriver:

Hej baby.dk brugere.

Jeg har lige set at rigtig mange af jer har tabt jer. Det er super flot gået. Det er virkelig motiverende at se jeres vægttab, specielt for os andre som gerne vil tabe os.

Jeg bruger denne her side: http://www.slankkrop.dk hvor man kan oprette sig som burger, og optjene point som man kan få gaver for, når man har tabt sig.

Du kan være med til at motivere os andre ved at ligge din slankehistorie op, og et par billeder.  Jeg synes det er en rigtig god ide de har fået med den side, hvor de samler folk som gerne vil tabe sig, og folk som har tabt sig. Der er også slankeopskrifter, og andre artikler. Prøv tag et kig på siden, jeg tror den ville kunne interessere jer

Hilsen

Hanne.

Ejj lyder helt vildt interessant - vil helt klart prøve den side !

Mangler stadig 10 kg efter at have fået to børn på et år, har prøvet en masse forskelligt men kan bare ikke holde mig til det og så er min appetit ikke til at fjerne   Har en stak af mine gamle bukser i str 36 og lige nu går jeg rundt i str 40-42, det er bare træls!

Meeeeeeeeen idag skal det være slut! og begyndelsen på et nyt kapitel! Pøj pøj til alle jer andre derude der kæmper med de ekstra kilo...

Anmeld

18. februar 2011

StineW

Hannepigen skriver:

Hej baby.dk brugere.

Hilsen

Hanne.

Tak for tippet, den side lyder helt klart som noget for mig. Har meldt mig ind nu. Håber det er ok med dem, jeg har jo først termin den 3/4, men jeg behøver jo ikke tage 10 kg på de sidste seks uger. Og dejligt med inspiration, og sunde opskrifter kan man jo altid bruge

Knus Stine

Anmeld

22. februar 2011

Kloster

Skal lige høre, om siden er under opbygning?

Kan ikke gå på forum og nogle opskrifter kan jeg heller ikke læse.

Anmeld

23. februar 2011

Hannepigen

Det med opskrifterne oplevede jeg også igår. Men det ser ud til de virker idag?

Er der nogen af jer andre der har haft problemer derinde?

De skriver jo godt nok under debatforumet at det er på vej, så jeg tror da det kommer.

Men ved ærgelig talt ikke om siden er under opbygning. Men det kunne da godt virke lidt sådan med debatforumet.

Men jeg synes da klart det virker som en spændende side, så jeg håber da snart der sker noget mere derinde

Hannepigen

Anmeld

23. februar 2011

Hannepigen

Faldt forresten lige over den her side derinde. http://www.slankkrop.dk/slanketipis

Der er 10 ret gode slanketipstips, havde slet ikke set de links som var nede i bunden af siden.

Er der nogen af jer andre der er stødt på et eller andet sjovt, som jeg kunne have overset?

Anmeld

23. februar 2011

Clisolka

Så har jeg også oprettet mig derinde med samme brugernavn som herinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.