1-800-tvilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Milka

michella80 skriver:

nej hvor er de bare dejlige altså!!!! Fedt du sådan tænker kreativt!!!! God løsning for jer alle tre.

jeg var ret nervøs for hvordan det ville gå i går aftes, var sikker på jeg ville have bille rendende. men sådan blev det slet ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Milka

Lilac skriver:

hihiiii, hvor er de dog kære!! Jeg synes egentlig godt du kunne gøre det samme med Lucas seng - ligesom for at det var ens for begge, og hvis hun alligevel ikke går ind til dog om natten, så er det jo underordnet - så kan hun jo bare selv trisse ud af sengen om morgenen i stedet... Jeg fornemmede det samme med xxx lige før han fyldte to, så tror det er et meget "normalt" tidspunkt... Vi tog bare hele siden af og lagde en dyne der var foldet sammen på gulvet så han ikke slog sig når han faldt ud - han vågnede slet ikke når han faldt ud af sengen   

jeg fjerner tremmer fra luca's seng ligeså snart bille er helt vant til sin, gør det nok i næste uge. mit tvillingemoderhjerte har det ikke heeeelt godt med at den ene får lov til at kravle ud af sengen når den anden ikke gør!

i tog simpelthen hele siden af, ingen sengehest? hvorfor gjorde i det når i gjorde, var han begyndt at kravle over kanten? jeg har studset meget over hvornår tidspunktet er det rigtige 

Anmeld

17. februar 2011

Milka

TbCp skriver:

Ååårhhh hvor er de dejlige!!!!

tak 

Anmeld

17. februar 2011

Ida.

Milka skriver:

sjovt, det med de forskellige nattebehov. faktisk kan luca slet ikke finde ud af at sove hos mig, hun synes der skal hoppes og leges hvor bille bare lægger sig til at sove med det samme. men hvis hun lærer det og jeg skal have begge sovende må jeg vist hellere investere i en bredere seng, for er du gal hvor kan sådan nogen små væsener fylde! 

pigerne er faktisk blevet ret gode med sproget, men til hinanden er det stadig sådan noget indforstået snak 

Sådan er Lina også - hun synes det er ren fest og ballade at være i mors seng og forsøger hun at sove, så vender og drejer hun sig og kan ikke finde ro...Annika putter sig som regel bare i smørhullet - måske skal hun lige putte sig heeeeelt ind til mor eller far før hun falder i søvn, eller hun ligger og nusser os i håret eller på armen, hun har VIRKELIG meget brug for fysisk nærhed! Lina hader at blive nusset - hun vil gerne sidde på skødet og sådan, men vi skal sg* ikke pille ved hende . Men ja du har ret - det er helt vildt så meget små børn kan fylde - selv da Annika var lillebitte baby kunne hun få møvet sig, så jeg tilsidst lå på et frimærke...

Det er skægt med det der tvillingesprog - jeg passede 4-årige tvillingedrenge, da jeg var au pair, og de havde stadig indforstået sprog, som kun de forstod...kan godt misunde den der helt særlige nærhed, tvillinger har til hinanden!

Anmeld

17. februar 2011

Lilac

Milka skriver:

jeg fjerner tremmer fra luca's seng ligeså snart bille er helt vant til sin, gør det nok i næste uge. mit tvillingemoderhjerte har det ikke heeeelt godt med at den ene får lov til at kravle ud af sengen når den anden ikke gør!

i tog simpelthen hele siden af, ingen sengehest? hvorfor gjorde i det når i gjorde, var han begyndt at kravle over kanten? jeg har studset meget over hvornår tidspunktet er det rigtige 

Ja, vi tog hele siden af - synes i øvrigt din idé er super god, sådan en mellem ting... Men som sagt, så tog vi bare siden af, og så så vi ellers bare om det gik an eller ej... og det gjorde det, for han faldt godt nok ud af sengen nogle gange, men vågnede ikke eller noget... og han synes også det var super sejt sådan selv at kunne komme ind og ud af sengen selv...

Vi gjorde det fordi jeg kunne fornemme at han var klar, tror jeg... vi var altid inde og hente ham om morgenen når han vågnede (han har aldrig fundet på at man kunne kravle over - så adræt er han slet ikke ), og synes jo det var lettere hvis han selv kunne komme ind til os når han havde brug for det...

Anmeld

17. februar 2011

msax

Milka skriver:

er mille stadig bag tremmer?

ja, og indtil videre har hun intet imod dem... hun sover også ok om natten. Men på et tidspunkt (ved ikke lige hvornår) skal hun op i en større seng.

Vi overvejer at flytte Malte ind til Mille og sove, men ved ikke helt om vi "tør" for orker ikke helt bøvlet hvis han vækker hende

Anmeld

17. februar 2011

Milka

msax skriver:

ja, og indtil videre har hun intet imod dem... hun sover også ok om natten. Men på et tidspunkt (ved ikke lige hvornår) skal hun op i en større seng.

Vi overvejer at flytte Malte ind til Mille og sove, men ved ikke helt om vi "tør" for orker ikke helt bøvlet hvis han vækker hende

det er også derfor jeg ikke tog luca's væk, for hun har ikke sendt nogen signaler om at de er et problem for hende 

Anmeld

17. februar 2011

ChatH

FNIS du ringer bare- jeg har været møllen igennem

Anmeld

17. februar 2011

ooo

Hver gang jeg ser bøtterne, bliver jeg helt forelsket i dem på ny. De er så DEJLIGE!!!

Og hvor har de fået langt hår.

Jeg ved desværre intet om børn, men er altid imponeret over de løsninger du finder. "Så savede jeg da bare lige nogle af tremmerne af..." Selvfølgelig gjorde du da det. Smart altså.

Anmeld

17. februar 2011

anna-jonas

I love'em bøts!! Sikke en glad fest, når man kan båtte maverne ind i hinanden...............

Anna var 2 1/2 år da hun kom i juniorseng................og hun er lige så forskellig fra Ida, som dine og Ida's tøser er forskellige. Anna er en rigtig putte-høne, der helst skal ligge helt tæt, så sover hun fantastisk..................Ida skal bare puttes, og så ellers ikke så meget fis der. Hun kan IKKE sove, sammen med os andre...........så tror hun, at det er fest.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.