Milka skriver:
sjovt, det med de forskellige nattebehov. faktisk kan luca slet ikke finde ud af at sove hos mig, hun synes der skal hoppes og leges hvor bille bare lægger sig til at sove med det samme. men hvis hun lærer det og jeg skal have begge sovende må jeg vist hellere investere i en bredere seng, for er du gal hvor kan sådan nogen små væsener fylde! 
pigerne er faktisk blevet ret gode med sproget, men til hinanden er det stadig sådan noget indforstået snak 
Sådan er Lina også - hun synes det er ren fest og ballade at være i mors seng
og forsøger hun at sove, så vender og drejer hun sig og kan ikke finde ro...Annika putter sig som regel bare i smørhullet - måske skal hun lige putte sig heeeeelt ind til mor eller far før hun falder i søvn, eller hun ligger og nusser os i håret eller på armen, hun har VIRKELIG meget brug for fysisk nærhed! Lina hader at blive nusset - hun vil gerne sidde på skødet og sådan, men vi skal sg* ikke pille ved hende
. Men ja du har ret - det er helt vildt så meget små børn kan fylde - selv da Annika var lillebitte baby kunne hun få møvet sig, så jeg tilsidst lå på et frimærke...
Det er skægt med det der tvillingesprog - jeg passede 4-årige tvillingedrenge, da jeg var au pair, og de havde stadig indforstået sprog, som kun de forstod...kan godt misunde den der helt særlige nærhed, tvillinger har til hinanden!
Anmeld