Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Matilde fik lov til at tage bad i køkkenet idag, så vi kunne være lidt sammen som familie, da far var igang med at lave mad..
Enjoy Piger..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun sød.
Og hun ser virkeligt ud til at nyde det.
Nårhhh hvor hyggeligt
benjamins'mor skriver: Hvor er hun sød. Og hun ser virkeligt ud til at nyde det.
Tak...
Det tror jeg også hun gør, hun er en rigtig vand hund..
dorthemus skriver: Nårhhh hvor hyggeligt
jaaeee.. Det var rigtig hyggeligt, dog sejlede køkkengulvet bagefter..
Tulle Mus skriver: jaaeee.. Det var rigtig hyggeligt, dog sejlede køkkengulvet bagefter..
Derfor rykkede jeg også badeseancen ud på badeværelset, selvom det var meget hyggeligere i køkkenet
dorthemus skriver: Derfor rykkede jeg også badeseancen ud på badeværelset, selvom det var meget hyggeligere i køkkenet
Der er bare et eller andet over det køkken bad, for det er bare mere hyggeligt, men der sker jo akurat det samme..
Tulle Mus skriver: Der er bare et eller andet over det køkken bad, for det er bare mere hyggeligt, men der sker jo akurat det samme..
Jeg tror det minder mig om min barndom
Tulle Mus skriver: Matilde fik lov til at tage bad i køkkenet idag, så vi kunne være lidt sammen som familie, da far var igang med at lave mad.. Enjoy Piger..
Årh, hvor er hun dejlig
dorthemus skriver: Jeg tror det minder mig om min barndom
Hmm den kan jeg nok ikke bruge.. Men pyt, bare det er hyggeligt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128