Hejsa
Jeg har P-tvillinger, jeg har Lauge fra Januar 2010 og Hjalte fra December 2010, således kun 11 mdr imellem og jeg må indrømme, hvor er det NEMT, jeg havde frygtet det væreste, men jeg tror da min ældste ikke er ældre genere det ham ikke, han er glad bare jeg er i rummet, og han elsker sin lillebror, han får myssere 
Jeg har ligeledes valgt at holde Lauge hjemme fra dagpleje, så de først kommer ud sammen til August, så jeg har dem begge hjemme og jeg elsker det, jeg har slet slet ikke fortrudt vi har dem så tæt, det er skønt!
Jeg har selv en storebror der er 15 mdr. ældre end mig og det har været fantastisk at have en at vokse op med, vi delte alt, fortæller hinanden alt og er/var fælles om alt, det håber jeg også for mine børn, det kunne være helt super
Der imod har min mand en bror der er 10 år ældre end ham og gud hvor er det synd, min mand har altid set sig selv som enebarn, da hans bror jo var flyttet hjemmefra da min mand kan huske noget, de er to vidt forskellige steder i deres liv og snakker stort set ikke sammen, det har hjulpet lidt efter vi har fået børn.
Anmeld