Min første fondant kage, hvad syns i.? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.125 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

tingimor

Så fik jeg lavet min første fondant kage, syns selv den blev fin , så kan manden tage kage med på arbejde imorgen.!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

lucas<3

den er fin a og være første gangs kage

og så ser den mums ud.. bliver helt kage sulten

Anmeld

16. februar 2011

FamilienSørensen

tingimor skriver:

Så fik jeg lavet min første fondant kage, syns selv den blev fin , så kan manden tage kage med på arbejde imorgen.!

Wow wow wow!

Sikke en flot kage.

Kan du fortælle lidt mere om hvad du har brugt af fyld, bund og hvad den er smurt op med.

Og hvordan har dy fået overtrækket så flot grøn

Kram Kusuma 20+1

Anmeld

16. februar 2011

Dot D

Det er en rigtig flot første kage, flot arbejde

Anmeld

16. februar 2011

tingimor

Jacob&Kusuma skriver:

Wow wow wow!

Sikke en flot kage.

Kan du fortælle lidt mere om hvad du har brugt af fyld, bund og hvad den er smurt op med.

Og hvordan har dy fået overtrækket så flot grøn

Kram Kusuma 20+1

det kan jeg da den er ikke fyldt med noget men er en chokolade kage med nødder og chokolade stykker i. (som manden elsker)

også er den smurt op med buttercream med orange skald i.

den grønne har jeg fået ved at bruge grøn pasta farve. 

Anmeld

16. februar 2011

Anne G

Det er godt nok en flot kage, det er da godt nok vildt at det kun er din første kage  

Anmeld

16. februar 2011

FamilienSørensen

tingimor skriver:

det kan jeg da den er ikke fyldt med noget men er en chokolade kage med nødder og chokolade stykker i. (som manden elsker)

også er den smurt op med buttercream med orange skald i.

den grønne har jeg fået ved at bruge grøn pasta farve. 

Wow!

Hvor lækkert og simpelt! For det kan jo blive for meget med 2 slags fyld og smørcreme og overtræk

jeg kan allerede forestille mig alle de ros du får af din mands kollegaer imorgen " Hold kæft hvor er du heldig, at have sådan en kreativ kone" " Hold da op, det her har du ikke godt af at få hver dag" " Sådan en kage måtte din kone gerne lave til mig hver dag" " Tager du ikke en med igen imorgen"

Anmeld

16. februar 2011

Melbek

Den er bare rigtig rigtig flot!!!

Vil lige høre, de kagekasser, hvor køber du dem?

Anmeld

16. februar 2011

tingimor

Jacob&Kusuma skriver:

Wow!

Hvor lækkert og simpelt! For det kan jo blive for meget med 2 slags fyld og smørcreme og overtræk

jeg kan allerede forestille mig alle de ros du får af din mands kollegaer imorgen " Hold kæft hvor er du heldig, at have sådan en kreativ kone" " Hold da op, det her har du ikke godt af at få hver dag" " Sådan en kage måtte din kone gerne lave til mig hver dag" " Tager du ikke en med igen imorgen"

hehe mange tak vil ikke springe ud i for mange lag første gang med må øve mig så jeg kan få lavet en super kage når vi skal holde dåb til sommer. 

Anmeld

16. februar 2011

DLM

meget flot af en første kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.