Baby med i svømmehallen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

LBK

Hej

Jeg har en 10 uger gammel datter som jeg meget gerne vil have med i svømmehallen... Jeg har nogle spørgsmål som jeg håber der er nogle der vil svare på..

Havde i badetøj til jeres ud over den der smarte ble?

Kunne jeres babyer lide at komme i bad? Jeg spørger fordi Emmelie hader at komme i bad og skriger fra hun rører vandet til hun kommer op..

Var der "ro" i svømmehallen første gang i var der???

Knus L_K

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

sus34

Hejsa.

Hvis du tager i offentlig åbeningstid så skal du ikke regne med ret meget ro, og der vil være større børn som plasker, så jeg vil anbefale dig du finder et hold babysvømning, for der vil være meget mere ro.

Jeg har altid bare min datter med i brusebar både før og efter, men hun EEEEELSKER og så vand, så det er slet ikke noget problem. Når din datter nu ikke er så meget for det, skal du nok ikke regne med at være i vandet ret længe... måske kun 10 min... og hvis du kan få lov til det kunne du måske tage hende med ind til bassinget en dag, uden at I skal i vandet, men bare så hun kan vende sig lidt til lydene....

Jeg håber I får en god oplevelse.

Susanne

Anmeld

16. februar 2011

LBK

sus34 skriver:

Hejsa.

Hvis du tager i offentlig åbeningstid så skal du ikke regne med ret meget ro, og der vil være større børn som plasker, så jeg vil anbefale dig du finder et hold babysvømning, for der vil være meget mere ro.

Jeg har altid bare min datter med i brusebar både før og efter, men hun EEEEELSKER og så vand, så det er slet ikke noget problem. Når din datter nu ikke er så meget for det, skal du nok ikke regne med at være i vandet ret længe... måske kun 10 min... og hvis du kan få lov til det kunne du måske tage hende med ind til bassinget en dag, uden at I skal i vandet, men bare så hun kan vende sig lidt til lydene....

Jeg håber I får en god oplevelse.

Susanne

Det kunne være, at jeg skulle præsentere hende for lydene først...

Er meget nervøs for det bad hun skal have inden svømmehallen, hvis hun allerede bliver ked af det der.....

Anmeld

16. februar 2011

prettybutterfly

Der er forskel i de forskellige svømmehaller, så hvis jeg var dig ville jeg ringe derned inden, og spørge hvad reglerne er ang badebleer. Fx i DGI-byen i KBH SKAL man købe deres badebukser før de må bade der. Men de kan heldigvis bruges MANGE gange! Natalie var 2 mdr da hun var i svømmehallen første gang, hun har altid elsket det!

Anmeld

16. februar 2011

LBK

prettybutterfly skriver:

Der er forskel i de forskellige svømmehaller, så hvis jeg var dig ville jeg ringe derned inden, og spørge hvad reglerne er ang badebleer. Fx i DGI-byen i KBH SKAL man købe deres badebukser før de må bade der. Men de kan heldigvis bruges MANGE gange! Natalie var 2 mdr da hun var i svømmehallen første gang, hun har altid elsket det!

Men kunne hun lide at komme i almindeligt bad??

Anmeld

16. februar 2011

prettybutterfly

Men kunne hun lide at komme i almindeligt bad??

Ja det har hun altid kunne lide. Hun havde kolik, og det eneste sted hun IKKE skreg var når hun var i bad, så det må jeg sige ja til. Der er altså ikke andet for end at prøve at tage et smut i svømmehallen. Det kan være at din datter godt kan lidt det fordi hun kan mærke din krop op ad hendes, og derved er mere rolig, i forhold til at vare "alene" i et badekar! Der sker jo ikke noget ved at prøve det! Så længe du er forberedt på det værste!

PS: Nej der var rigtig meget larm i den svømmehal første gang vi var der!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.