Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har Bebs i maven vist haft sin hidtil mest travle dag! Blev vækket i morges af at den tilsyneladende kunne se det sjove i at bruge min blære som hoppeborg!!!
Derefter har den ageret karate-kid det meste af dagen, men mest til morgen. Holy Moly hvor den boltrede sig og sparkede, og det var i alle retninger!! Hehe Den har bare tumlet rundt hele dagen, og har bare virkelig været aktiv. Vil næsten ikke vide hvor hårdt den kan sparke om 2-3 mdr ...
Men det er jo bare skønt - jeg nyder livstegnene fra den lille... Men sikke en aktiv Bebs vi kan forvente at præsentere verden for om knap 4 mdr
Lavede lige lidt sjov med at trække maven ind på et af billederne.. Så kan man tydeligt se hvor meget den reelt fylder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette:)) skriver: Så har Bebs i maven vist haft sin hidtil mest travle dag! Blev vækket i morges af at den tilsyneladende kunne se det sjove i at bruge min blære som hoppeborg!!! Derefter har den ageret karate-kid det meste af dagen, men mest til morgen. Holy Moly hvor den boltrede sig og sparkede, og det var i alle retninger!! Hehe Den har bare tumlet rundt hele dagen, og har bare virkelig været aktiv. Vil næsten ikke vide hvor hårdt den kan sparke om 2-3 mdr ... Men det er jo bare skønt - jeg nyder livstegnene fra den lille... Men sikke en aktiv Bebs vi kan forvente at præsentere verden for om knap 4 mdr Lavede lige lidt sjov med at trække maven ind på et af billederne.. Så kan man tydeligt se hvor meget den reelt fylder
Sikke en sød og flot fortæling du har givet dig tid til at skrive.
Jeg kunne slet ikke lade være med at smile. Sikke en lille drillepind h*n er.
Og sikke en flot BH. Jeg har en magen til
Vil I have kønnet af vide? Og hvis ja, hvornår får I det at vide?
Kram Kusuma 20+1
Jacob&Kusuma skriver: Sikke en sød og flot fortæling du har givet dig tid til at skrive. Jeg kunne slet ikke lade være med at smile. Sikke en lille drillepind h*n er. Og sikke en flot BH. Jeg har en magen til Vil I have kønnet af vide? Og hvis ja, hvornår får I det at vide? Kram Kusuma 20+1
Hihi, er da glad for du synes om min lille fortælling ... Kan hilse og sige at h*n ikke har sovet meget siden i går morges... Der har bare været den vildeste aktivitet både i nat, gennem dagen i dag og også nu her til aften... Tænker lidt om den ikke snart har brug for noget søvn!? Hehe...
Og nej, vi vil ikke vide kønnet Så vi får det først at vide når den skal ud til verden
Og ja, måtte lige ud og købe denne bh - lidt akut... Kan nææææsten ikke passe nogle af mine andre bh'er længere Kram
Mette:)) skriver: Hihi, er da glad for du synes om min lille fortælling ... Kan hilse og sige at h*n ikke har sovet meget siden i går morges... Der har bare været den vildeste aktivitet både i nat, gennem dagen i dag og også nu her til aften... Tænker lidt om den ikke snart har brug for noget søvn!? Hehe... Og nej, vi vil ikke vide kønnet Så vi får det først at vide når den skal ud til verden Og ja, måtte lige ud og købe denne bh - lidt akut... Kan nææææsten ikke passe nogle af mine andre bh'er længere Kram
Puha sikke en aktiv baby I har skabt jer!
Har læst at når man selv er i bevægelse, hviler og sover barnet i maven. Fordi at barnet nærmest bliver vugget i maven
Og modsat når du slapper af Der er babyen aktiv Men det kan du jo nok ikke bruge til særlig meget
Nej det er sgu rigtig, jeg brugte C80 skål før og nu er jeg blevet nødt til at bruge en E90 skål. Ellers kan mine piger simpelthen ikke trække vejret
Og hold da op! Det er da rigtig meget tålmodighed og beherskelse der skal til, når I vælger ikke at vide kønnet. Eller har det ikke været så svært for jer?
Hvor er du fin rund Man kunne slet ikke se, jeg var gravid i 24. uge...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128