Nogen i Sønderjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Peanut

Hej piger

Jeg er 23 år. Min mand er 29 år. Og vi bor sammen i et hus i Kruså.

Vi flyttede hertil for 4 år siden, og vi har egentlig begge langsomt mistet kontakten til vores venner og veninder, som jo stadig bor på Sjælland.

Jeg savner sgu nogle veninder at snakke lidt med, om alt og intet 

Lidt om mig:

Jeg arbejder i landbruget - nærmere betegnet en farestald, og jeg har det rigtig godt med mit job.

Jeg er ikke den vilde festtype - gider ikke gå i byen/diskotek og drikke mig en kæp i øret - så hellere gå en tur i naturen, på en gågade, eller sidde på en cafe eller hjemme 

Har 4 katte (snart 5) som jeg holder rigtig meget af - generelt holder jeg meget af dyr, og har også lidt andet 

Og til slut, så håber min mand og jeg at kunne blive forældre engang i 2012. 

For mig betyder det ikke så meget om du er 18 eller 35 år, bare vi kan snakke godt sammen  

Send mig en privat besked hvis jeg har fanget din interesse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Katinka1978

Hej

Tjaaa jeg kunne nu også godt bruge lidt flere at snakke med efterhånden

Jeg hedder Karina, 33 år min mand 35 og vi har 4 børn samt en masse masse dyr. Vi bor tæt ved Fynshav på Als og har boet hernede ca 11 år snart. Jeg er fra fyn/Svendborg så det er desværre ikke så tit man ser vennerne derovre fra og der er nok også lidt der er faldet fra i tides løb. Min mand er opvokset her i nærområdet og ville gerne tilbage til hans "rødder"

Hvis dette har fanget din interesse høre jeg da gerne fra dig

mvh Karina

Anmeld

5. august 2011

Christina.78

Tjo, jeg er her også..bor uden for Skærbæk, er forlovet med min dejlige kæreste/far til vores to piger Emma født i 2007 (som bor i himlen) og Cecilie født i 2009.

Skriv bare

Anmeld

2. maj 2012

soejde84

Hej.. Jeg ved godt at denne tråd ikke er helt ny, men jeg har ikke været herinde i så lang tid, så håber at jeg også lige kan hoppe med på denne "vogn"

Jeg bor i Sønderborg sammen med min kæreste og min datter på snart 3 år. Jeg kommer oprindeligt fra Tønder, men har boet i Nyborg siden 2004 og indtil Emma og jeg flyttede herned for snart 2 år siden.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme i kontakt med nogen som man kan snakke med om vind og vejr, tage på caféture, evt. legedag med børnene osv.

Skriv endelig

Anmeld

2. maj 2012

soejde84

Hej.. Jeg ved godt at denne tråd ikke er helt ny, men jeg har ikke været herinde i så lang tid, så håber at jeg også lige kan hoppe med på denne "vogn"

Jeg bor i Sønderborg sammen med min kæreste og min datter på snart 3 år. Jeg kommer oprindeligt fra Tønder, men har boet i Nyborg siden 2004 og indtil Emma og jeg flyttede herned for snart 2 år siden.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme i kontakt med nogen som man kan snakke med om vind og vejr, tage på caféture, evt. legedag med børnene osv.

Skriv endelig

Anmeld

2. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg bor i Sønderborg, med min datter Ida.

Jeg er 18 år gammel, og har ikke for mange veninder. Så jeg kunne også godt bruge en at snakke med

Anmeld

2. maj 2012

MaLu8

Hej
Jeg vil også gerne være med her.

Er snart 24 år og min kæreste og jeg prøver at blive gravid.

Flytter til Sønderborg om ca. 1 uge.

Anmeld

2. maj 2012

monzemussen

jeg bor i tønder

Er 23 og har en dejlig dreng på 2 om lidt

Har hellere ikke for mange veninder med børn.

Anmeld

3. juli 2012

Elaine

ja jeg hopper da lige med her, er 22 år fra Sønderborg (flytter snart til Sydals) er alenemor til 2 skønne piger, Zia på 2,9 år og Pixie på 3 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.