Nan 3 vs Nan 2 ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.097 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Koen.

Hejsa piger

Hvad er forskellen på Nan3 og Nan2?

Da jeg sku købe mme i dag havde de kun Nan 3 og orkede ikke ræse rundt i snevejret efter Nan2 og Lærke er jo 10 mdr så hun må i princippet godt få det

Og så kostede det det kun 61,95 mod Nan2`s 80,95

?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

mth1987

Hører lige med herEr der ikke mindre i pakken i nan 3?

Anmeld

16. februar 2011

Koen.

mth1987 skriver:

Hører lige med herEr der ikke mindre i pakken i nan 3?

når jo er der ikke 1000g i nan2 ? Så var det derfor den er billiger For der er kun 800g i

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

hmmm de er næringssammensætningen der er forskellig... 3 indeholder færre kalorier end 2

Anmeld

16. februar 2011

mth1987

lillespurv20 skriver:

når jo er der ikke 1000g i nan2 ? Så var det derfor den er billiger For der er kun 800g i

Syntes jeg havde set pakkerne var mindre

Anmeld

16. februar 2011

Koen.

Ni-ko-li-ne skriver:

hmmm de er næringssammensætningen der er forskellig... 3 indeholder færre kalorier end 2

okay, ja så sker der nok ikke noget ved hun får det, altså ved godt hun aldersmæssigt ovs må men hun er bare "vant" til nan2

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

lillespurv20 skriver:

okay, ja så sker der nok ikke noget ved hun får det, altså ved godt hun aldersmæssigt ovs må men hun er bare "vant" til nan2

smagen er lidt forskellig..... det er det mest markante ville jeg sige..... (jep jeg har smagt på det)

Anmeld

16. februar 2011

Koen.

mth1987 skriver:

Syntes jeg havde set pakkerne var mindre

Jeg er liiiidt træt i dag Her troede jeg jeg havde gjordt et kup når de nu ikke havde Nan 2 meen næh nej

Anmeld

16. februar 2011

Koen.

Ni-ko-li-ne skriver:

smagen er lidt forskellig..... det er det mest markante ville jeg sige..... (jep jeg har smagt på det)

Så må vi se om hun vil drikke det til dig for at smage, smagte nan1 første gang hun skulle have det og det var nok til mig

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

lillespurv20 skriver:

Så må vi se om hun vil drikke det til dig for at smage, smagte nan1 første gang hun skulle have det og det var nok til mig

jeg smagte alt hun spise den gang også nu....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.