Sy :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

celkt

Philippa skriver:

Tak, men ved nu ikke om det er det flotteste..

Der er steder der er blevet syet lag på lag pga. det sprang op

Har du ikke fået syet nogle ting ?

jo, men pt syr jeg i hånden, da jeg er uvenner med min symaskine... :-)

nu bliver jeg 30 i år, så der ønsker jeg mig en ny maskine, men indtil da generer det mig ikke at sy i hånden det går bare lidt langsommere...

jeg syr som regel dragter til fastalavn til mine unger, lige nu er jeg i gang med et indianer kostume til min datter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Philippa

celkt skriver:

hvad så med at spørge ham, og sig da til ham hvorfor du gerne vil vide det, så er det vel helt okay... :-)

men ellers kunne du da kaste dig ud i at lave et juniorsengetæppe med patchwork... det er ikke så svært at tegne et mønster..

Har du billeder af noget af det du har fået syet ??

Ja, det kunne måske godt lade sig gøre??
Er det ikke bare en masse firkanter syet sammen og så noget blødt inden i ??? : )

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Philippa skriver:

Mai Tai ? Hvad er det for noget ??
Jeg tror jeg en voksi pose er MEGA svær at lave.. Er den ikke? Er først lige begyndt at prøve at lære at sy.   : )
købte en voksipose fra sleep-bee i mødrehjælpen på nørrebro til 50.- og den ser helt ny ud c", )

Det er sådan en bæresele/slynge-ting.

Aner ikke hvordan man syr en voksi Men overvejer at købe en brugt, tage stoffet af og sprætte op og sy efter det... så det bare er det yderste der er nyt.

Men okay når du har fundet en til en 50'er så kan det da slet ikke betale sig at sy selv

Anmeld

16. februar 2011

Philippa

Philippa skriver:

Er det ikke bare en masse firkanter syet sammen og så noget blødt inden i ??? : )

Ej, hvor du sej!
Jeg har også sagt til min kæreste at jeg glæder mig sådan til at sy fasterlavns ting til den lille.. Men jøsses, syns godt nok det er et vildt projekt med at gøre det i hånden.

Kender så godt det med at være uvenner med symaskinen, for fanden i panden, hvor har jeg og den også bare skændes (måske fordi jeg ikke kunne finde ud af at tråde den)

Hvor mange børn har du?

Anmeld

16. februar 2011

celkt

Philippa skriver:

jo, det er en masse firkanter i kulørte stoffer...

kunsten er jo så at lave et abstrakt motiv... :-)

tegnede motiver for nogle år siden, det er faktisk ret sjovt at pusle med... :-)

skal prøve at ligge et billede af min søns elefantdragt fra forige år op, skal bare lige find eud af hvor den er henne...

Anmeld

16. februar 2011

Philippa

TbCp skriver:

Det er sådan en bæresele/slynge-ting.

Aner ikke hvordan man syr en voksi Men overvejer at købe en brugt, tage stoffet af og sprætte op og sy efter det... så det bare er det yderste der er nyt.

Men okay når du har fundet en til en 50'er så kan det da slet ikke betale sig at sy selv

Ej, hvor er den SEJ!!!
Men hva nu hvis min syning ikke kan bære sådan et barn?? (Nu kommer alle bekymringerne : )

Hvordan har du lavet den??

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Philippa skriver:

Ej, hvor er den SEJ!!!
Men hva nu hvis min syning ikke kan bære sådan et barn?? (Nu kommer alle bekymringerne : )

Hvordan har du lavet den??

Den der er en jeg har nuppet fra nettet

Har ikke selv syet en endnu, men har en liggende som min veninde har syet.

Her er der en udførlig vejledning.

http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=58306

Anmeld

16. februar 2011

*A*

Hvor er det bare nogle fine ting du har syet

Måske spørger jeg dumt, men hvad bruger du stofble posen til?

Anmeld

16. februar 2011

celkt

Philippa skriver:

Ej, hvor du sej!
Jeg har også sagt til min kæreste at jeg glæder mig sådan til at sy fasterlavns ting til den lille.. Men jøsses, syns godt nok det er et vildt projekt med at gøre det i hånden.

Kender så godt det med at være uvenner med symaskinen, for fanden i panden, hvor har jeg og den også bare skændes (måske fordi jeg ikke kunne finde ud af at tråde den)

Hvor mange børn har du?

har lige fået nummer tre, men har kun de to af dem boende hos mig...

jeg har problemer med at min laver krøller på undertråden... det pudsige er at det kun er hver anden gang jeg bruger den, den skaber sig... og ja, jeg sætter den altså i på samme måde hver gang...

Anmeld

16. februar 2011

Philippa

*A* skriver:

Hvor er det bare nogle fine ting du har syet

Måske spørger jeg dumt, men hvad bruger du stofble posen til?

Ingen spørgsmål er dumme : )

Men tænkte på den skulle ligge i min taske, så de lå samlet, frem for de åbnede sig og bare ikke gør noget godt.. Giver det mening ?? Har ikke fundet min pusletaske endnu, så regner med jeg indtil da bruger min egen taske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.