Himmelseng ikea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7.722 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Mikkelmusen

Himmelseng fra IKEA sælges. Den er købt i Januar 2006 og madrassen ligeså. Den sælges enten med eller uden madras (springmadras), det er op til køber. Der medfølger en himmel i tyndt gennemsigtigt stof. Hovedgærdet er beige stof der minder om ruskind. Nyprisen kan jeg ikke huske. Giv et bud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Trine89

Årrh jesus.. Det er jo min Drømme seng  

Ihh men vi har desværre ikke råd..Vi skal snart flytte i ny lejlighed og jah jeg venter jeg mig.. så pengene kommer nok til at gå til noget andet

Anmeld

16. februar 2011

Troldemommi

Ja den ser da helt fantastisk ud, en rigtig prinsesse seng :-) men har hverken plads eller råd :-)

Anmeld

16. februar 2011

Mikkelmusen

Tak

Anmeld

16. februar 2011

LilleMor10

Mikkelmusen skriver:

Himmelseng fra IKEA sælges. Den er købt i Januar 2006 og madrassen ligeså. Den sælges enten med eller uden madras (springmadras), det er op til køber. Der medfølger en himmel i tyndt gennemsigtigt stof. Hovedgærdet er beige stof der minder om ruskind. Nyprisen kan jeg ikke huske. Giv et bud

hvad er mindste prisen ? og hvor i landet er den ? 

Vi har nemlig snakket om at få ny seng, og har haft den der i tankerne 

Anmeld

16. februar 2011

Mikkelmusen

LilleMor10 skriver:

hvad er mindste prisen ? og hvor i landet er den ? 

Vi har nemlig snakket om at få ny seng, og har haft den der i tankerne 

jeg ville gerne ha 1200 for den inkl. himmel. Madrassen følger med hvis du vil ha den.

Den står i Nakskov.

Anmeld

16. februar 2011

LilleMor10

Mikkelmusen skriver:

jeg ville gerne ha 1200 for den inkl. himmel. Madrassen følger med hvis du vil ha den.

Den står i Nakskov.

Jeg vender den lige med manden når han kommer hjem her kl 22. fejler den noget ? og er madrasserne med i prisen hvis jge gerne ville have dem eller ? 

Anmeld

16. februar 2011

Mikkelmusen

Jeps madrassen er med i prisen. Nej den fejler ikke noget, det eneste er at madrassen har et lille hul i fodenden, altså ikke på stykket hvor man ligger men siden af madrassen. Er det forståeligt ?

Anmeld

16. februar 2011

LilleMor10

Mikkelmusen skriver:

Jeps madrassen er med i prisen. Nej den fejler ikke noget, det eneste er at madrassen har et lille hul i fodenden, altså ikke på stykket hvor man ligger men siden af madrassen. Er det forståeligt ?

ja det er det hvad er målene ?

Anmeld

16. februar 2011

Mikkelmusen

madras mål er 180x200 cm
sengemål er 185x205 og så er den 185 cm høj ca.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.