Nyt billede af Blyp.. :) 8+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.030 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Mira0911

Jeg kan godt nok se forskel fra nu og de tidligere billeder... hold da op... Selv kæresten sagde os, det går alt for stærkt... 

Blyp 8+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

NinaNymannMadsen

ja hold da op man kan se en forkel. det er rigtig flot

Anmeld

16. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MoarJ skriver:

Jeg kan godt nok se forskel fra nu og de tidligere billeder... hold da op... Selv kæresten sagde os, det går alt for stærkt... 

Blyp 8+5

Whooow. Hvor er det en fin lille mave du har der! 

Anmeld

16. februar 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Whooow. Hvor er det en fin lille mave du har der! 

Tak skal du have.... 

Anmeld

16. februar 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

ja hold da op man kan se en forkel. det er rigtig flot

Taak... Og føler faktisk også den er noget for stor til en uge 9 at være... Det må lægen kunne vurdere... 

Anmeld

16. februar 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Taak... Og føler faktisk også den er noget for stor til en uge 9 at være... Det må lægen kunne vurdere... 

ja det må lægen da kunne vurdere.

men hvis du har haft lidt efter julie så gør det også lidt jo. om ikk andet så er det en fin lille babyhule

Anmeld

16. februar 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

ja det må lægen da kunne vurdere.

men hvis du har haft lidt efter julie så gør det også lidt jo. om ikk andet så er det en fin lille babyhule

Da jeg ventede Julie havde jeg slet ikke noget mave i uge 9... Inden jeg blev gravid nåede jeg ned på start vægten igen som jeg havde inden jeg blev gravid med Julie... Havde ikke noget mave denne gang her inden jeg blev gravid.. 

Anmeld

16. februar 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Da jeg ventede Julie havde jeg slet ikke noget mave i uge 9... Inden jeg blev gravid nåede jeg ned på start vægten igen som jeg havde inden jeg blev gravid med Julie... Havde ikke noget mave denne gang her inden jeg blev gravid.. 

ja okay. så det jo spændene om du englig er længere henne end beregnet. det ved man jo aldrig.

Anmeld

16. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MoarJ skriver:

Dejlig babyhule

2. gang jeg var gravid blev jeg også meget hurtig stor som dig. Vi troede også, at der var 2, da der er anlæg for det i familien. Men det var der "heldigvis" ikke

Anmeld

16. februar 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

ja okay. så det jo spændene om du englig er længere henne end beregnet. det ved man jo aldrig.

Hvis jeg er længere henne, er det kun et par dage.. Min mens dag var 14. december... Nu kommer jeg også fra en familie med tvillinger... Tror ikke der er 2 derinde... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.