Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Jeg har ikke prøvet det, men har hørt om en del der har. Især hvis der er kuk i systemt i forvejen. Jeg har selv haft koks i systemet, men aldrig under 24 dage.
Jeg synes at have læst, at hvis den er helt gal og kommer så ofte, at du så skal kontakte lægen, da det måske betyder at du slet ikke har haft ægløsning.

Jeg ved at jeg har haft ægløsning for jeg har for første gang haft en positiv ægløsningstest i fredags, og jeg har været ved gyn som har sagt at jeg hver måned får ægløsning ellers ville jeg ikke få min mens.
Men må indrømme at jeg meget stærkt overvejer at kontakte en fertilitetsklinik for at blive tjekket helt igennem, da det som gyn kan gøre åbentbart ikke virker.
Og nu vil jeg altså vide om vi forsøger forgæves, vi har forsøgt i 1½ år at få et barn, men lægen vil ikke hjælpe os endnu da jeg blev gravid sidste år som jeg desværre mistede. Det er også først efter at jeg fik en kirurgisk abort at min mens er blvet så ueglmæssig, før det var den altid på 28 dage.
Synes bare at 16 dage er ekstremt lidt.
Men tak for dit råd, jeg vil muligvis kontakte længen for at høre om det er helt galt.
Anmeld