Vasetøj lugter af våd hund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.024 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

B&J

Håber nogle har et mega godt råd her ... når vi vasker tøj i vaskemaskinen dufter vores tøj vidunderligt også når vi hænger det op men hvis vi bruger tørretumpleren så lugter det af våd hund og vi har prøvet 3 forskellige tørretumpler nu og det er sku det samme

håber nogle der kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Frejasmor

Hejsa hvis det er en kondens tørretumbler, så kan det være at filteret skal renses/skyldes, det hjælper på vores.

Ellers kan det være at den skal renses. Har læst et sted at man kunne tørre noget stof eller andet der var vædet i rodalon, som jo fjerner dårlig lugt. Men kan altså ikke huske helt hvordan man skulle gøre. Måske du kan goggle det )

Håber du finder en løsning..

Anmeld

15. februar 2011

ønskebørn74

B&J skriver:

Håber nogle har et mega godt råd her ... når vi vasker tøj i vaskemaskinen dufter vores tøj vidunderligt også når vi hænger det op men hvis vi bruger tørretumpleren så lugter det af våd hund og vi har prøvet 3 forskellige tørretumpler nu og det er sku det samme

håber nogle der kan hjælpe mig

Det er aflejringer i vaskemaskinen... Kør klorin el. rodolon igennem uden vasketøj og kør derefter mindst 2-3 vaske uden tøj... Kun med vand... Gør det hver 6md...

Anmeld

15. februar 2011

B&J

Frejasmor skriver:

Hejsa hvis det er en kondens tørretumbler, så kan det være at filteret skal renses/skyldes, det hjælper på vores.

Ellers kan det være at den skal renses. Har læst et sted at man kunne tørre noget stof eller andet der var vædet i rodalon, som jo fjerner dårlig lugt. Men kan altså ikke huske helt hvordan man skulle gøre. Måske du kan goggle det )

Håber du finder en løsning..

lige det du skriver troede vi også men det er det ikke for vi har prøvet en hel ny vi har fået i opgangen min mors som er tøj vaske dame hihihihihi...

jeg ved bare ikke hvorfor er så ked af det for vasker det jo om og om igen fordi det bare skal dufte som det plejer ja må prøve af google det

taak for hjælpen

Anmeld

15. februar 2011

tingimor

hvis i har prøvet 3 forskellig tørretumbler mon så ikke det vaskepulveret den er gal med at det ikke lugter godt når det bliver varmet op 

Anmeld

15. februar 2011

B&J

ønskebarn74 skriver:

Det er aflejringer i vaskemaskinen... Kør klorin el. rodolon igennem uden vasketøj og kør derefter mindst 2-3 vaske uden tøj... Kun med vand... Gør det hver 6md...

nu er jeg nok lidt dårlig husmor her hhihihihi men når vi vasker tøjet i vaskemaskinen også hænger det op på en snor dufter det men hvis vi putter det i tørretumpleren lugter det bagefter

Anmeld

15. februar 2011

B&J

tingimor skriver:

hvis i har prøvet 3 forskellig tørretumbler mon så ikke det vaskepulveret den er gal med at det ikke lugter godt når det bliver varmet op 

vi har vasket tøj i 3 dage hos min mor da vores oven på var døde og har så fået nye men der brugte vi hendes vaske pulver... så der er prøvet 2 forskellige skags vaske pulver og vores er et alm vaskepulver uden parfume hvor min mors er med parfume og der sker det samme vi må bare skifte alt tøjet ud hihihihi

Anmeld

15. februar 2011

tingimor

B&J skriver:

vi har vasket tøj i 3 dage hos min mor da vores oven på var døde og har så fået nye men der brugte vi hendes vaske pulver... så der er prøvet 2 forskellige skags vaske pulver og vores er et alm vaskepulver uden parfume hvor min mors er med parfume og der sker det samme vi må bare skifte alt tøjet ud hihihihi

hold da op lyder godt nok trist 

Anmeld

15. februar 2011

B&J

tingimor skriver:

hold da op lyder godt nok trist 

ja vi står også bare og tænker hvad sker der for vi har aldrig prøvet det før... og min mor er også helt på bar bundt og hun er jo vaske mutter nr 1 men jaa... ville ønske jeg viste hvorfor for er så ked af at vaske vores tøj om og om

Anmeld

15. februar 2011

TbCp

B&J skriver:

ja vi står også bare og tænker hvad sker der for vi har aldrig prøvet det før... og min mor er også helt på bar bundt og hun er jo vaske mutter nr 1 men jaa... ville ønske jeg viste hvorfor for er så ked af at vaske vores tøj om og om

Måske der rent faktisk ligger en våd hund derinde.... Har i overvejet det??? nej sorry kan ikke hjælpe men øv hvor træls!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.