Har nået først delmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Kloster

Ja i forhold til de andre seje tøser på siden her, har jeg ikke tabt så mange kg, men jeg har nået mit første delmål i dag. Jeg er blevet normalvægtig i dag.

Det gør mig så glad og jeg er stadig top motiveret for sund livsstil. Men jeg har tabt mig 3,9 kg i år.

Happy happy happy....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

LotteN

sådan skide flot  hvor er du bare sej

Hvad er hovedmålet så?

Anmeld

15. februar 2011

Kloster

LotteN skriver:

sådan skide flot  hvor er du bare sej

Hvad er hovedmålet så?

Hovedmålet er om 8,6 kg  Og dette helst inden d. 20. maj, hvor vores søn skal konfirmeres. Så ligger jeg lige midt i det normale BMI.

Men det er jo bare kg. Jeg måler mig også og træner en del, så kg er ikke vigtige. Det der er vigtigt er, at jeg får stammet op og flæsket forsvinder

Anmeld

15. februar 2011

LotteN

Kloster skriver:

Hovedmålet er om 8,6 kg  Og dette helst inden d. 20. maj, hvor vores søn skal konfirmeres. Så ligger jeg lige midt i det normale BMI.

Men det er jo bare kg. Jeg måler mig også og træner en del, så kg er ikke vigtige. Det der er vigtigt er, at jeg får stammet op og flæsket forsvinder

Lige præcis...

Kg er intet, det er cm, du kan bruge til noget... Er sikker på du nok skal nå målet til maj.... just keep up the good work

Anmeld

15. februar 2011

Kloster

LotteN skriver:

Lige præcis...

Kg er intet, det er cm, du kan bruge til noget... Er sikker på du nok skal nå målet til maj.... just keep up the good work

Takkk....

Stille, roligt og forhåbentligt stabil vægttab...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.