det først fb på min lille liw

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Mumto3

tillykke med jeres datter!!! Hold da op en rejse hun har været på. Hun ser meget lille ud på de første billeder, men stor og stærk på de sidste.

Hvordan udtaler du hendes navn? Jeg har siddet og 'øvet' mig lidt, men synes det er svært at få w-lyden frem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

twinboys

Fortidligt fødte børn er så unikke...

Anmeld

23. februar 2011

liwsmor

Mumto3 skriver:

tillykke med jeres datter!!! Hold da op en rejse hun har været på. Hun ser meget lille ud på de første billeder, men stor og stærk på de sidste.

Hvordan udtaler du hendes navn? Jeg har siddet og 'øvet' mig lidt, men synes det er svært at få w-lyden frem.

man udtaler det bare som alm. liv med enkel v. det har ikke nogen betydning af at have w på. ja hun meget lille på det først billede men stor nu det helt vildt se hende nu og så den gang

Anmeld

23. februar 2011

Mumto3

liwsmor skriver:

man udtaler det bare som alm. liv med enkel v. det har ikke nogen betydning af at have w på. ja hun meget lille på det først billede men stor nu det helt vildt se hende nu og så den gang

Må man spørger hvorfor I så vælger at stave det med w hvis det lyder helt ens?

Anmeld

23. februar 2011

liwsmor

Mumto3 skriver:

Må man spørger hvorfor I så vælger at stave det med w hvis det lyder helt ens?

fordi jeg kender en der hedder liv med enkel v og hende kunne jeg godt nok ikke lide,plus vores datter har ikke kun kæmpet for lidt men meget for det, derfor skulle hun hedde med w

Anmeld

23. februar 2011

XXSS

Skøn lille pige

Anmeld

23. februar 2011

liwsmor

Tanja78 skriver:

Skøn lille pige

takker

Anmeld

23. februar 2011

Julymama

liwsmor skriver:

da liw kom til verden var hendes vægt 920 gram og efter en uge var hun 33 cm lang, men de målte hende ikke da hun kom da hun var så lille .. hun kom ud i uge 29+0 og vi lå 2 måneder på neon i roskilde.. 

i dag er hendes vægt 6,7 kg og 64 lang.. 

jeg ville bare vise vores lille klump der klaret hele verden og i dag kan mange ting spise, er glad, kan vende sig og begyndt at tag røven om o luften...

kan i have en skøn dag.. 

billeder er fra den første uge til nu

Din datter er virkelig smuk 

Anmeld

23. februar 2011

Mumto3

liwsmor skriver:

fordi jeg kender en der hedder liv med enkel v og hende kunne jeg godt nok ikke lide,plus vores datter har ikke kun kæmpet for lidt men meget for det, derfor skulle hun hedde med w

Det synes jeg er en meget smuk symbolik! hun kunne ikke have et flottere navn!!!

Anmeld

23. februar 2011

liwsmor

Julymama skriver:

Din datter er virkelig smuk 

tak det jeg glad for at hører.. det syntes vi jo også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.