vælling/grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

de-wett

hey piger

Hvornår må de små begynde at få vælling og grød? Min prinsesse på snart 3 måneder er begyndt at vågne flere gange om natten fordi hun er sulten  så tænkte på om jeg snart må give hende et ordenlig måltid inden hun skal i seng i håb om at hun får en god nattesøvn.

krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Koen.

de-wett skriver:

hey piger

Hvornår må de små begynde at få vælling og grød? Min prinsesse på snart 3 måneder er begyndt at vågne flere gange om natten fordi hun er sulten  så tænkte på om jeg snart må give hende et ordenlig måltid inden hun skal i seng i håb om at hun får en god nattesøvn.

krammer

fra 4 mdr, men bedst hvis man kan vente til lidt længere Vi startede ved 4 mdr fordi min datter spiste hver 2. time døgnet rundt MEN ville ønske vi havde ventet til omkring 6 mdr!

Anmeld

15. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tidligst når hun er 4 mdr.

Anmeld

15. februar 2011

oo

jeg har lige akkurat talt i tlf med min SP idag fordi Sol også er begyndt at spise helt afsindigt meget om natten! Hun sagde at de slet ikke anbefaler vælling til børn før de er 6 måneder nu (og at det åbenbart var en dugfrisk anbefaling), men at jeg helt sikkert skulle starte på grød og her anbefalede hun risgrød som startgrød, da det er mest ligesom mælk (hvis man kan sige det). sol bliver 4 måneder om 5 dage

Anmeld

15. februar 2011

de-wett

Tjuhl skriver:

jeg har lige akkurat talt i tlf med min SP idag fordi Sol også er begyndt at spise helt afsindigt meget om natten! Hun sagde at de slet ikke anbefaler vælling til børn før de er 6 måneder nu (og at det åbenbart var en dugfrisk anbefaling), men at jeg helt sikkert skulle starte på grød og her anbefalede hun risgrød som startgrød, da det er mest ligesom mælk (hvis man kan sige det). sol bliver 4 måneder om 5 dage

har også tænkt på risgrød, men caroline bliver jo kun 3 måneder her d. (29) syntes det er rigtig tidlig, men alligevel hvis hun har brug for det så er det jo også det der skal til. jeg skal have SP på i morgen også må vi se hva hun siger til mit forslag . Håber kun på det bedste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.