Tisser igennem bleen om natten... Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Krisørensen

Hej allesammen

Min søn på knap et år, er begyndt at tissen igennem bleen om natten. Han ligger på maven og sover og når han vågner om morgenen, er bleen så tung af tis og han er våd op af maven. Nogen der har nogle gode råd til, hvordan man løser dette problem? Vi har prøvet Libero og Pampers og det er det samme med begge mærker. Men er der nogen andre bleer, der har en bedre effekt om natten?

Håber der er nogen der kan hjælpe, da jeg synes det er træls at vaske lagen og nattøj hver dag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

L.J.L

Krisørensen skriver:

Hej allesammen

Min søn på knap et år, er begyndt at tissen igennem bleen om natten. Han ligger på maven og sover og når han vågner om morgenen, er bleen så tung af tis og han er våd op af maven. Nogen der har nogle gode råd til, hvordan man løser dette problem? Vi har prøvet Libero og Pampers og det er det samme med begge mærker. Men er der nogen andre bleer, der har en bedre effekt om natten?

Håber der er nogen der kan hjælpe, da jeg synes det er træls at vaske lagen og nattøj hver dag....

Drikker han meget om natten? Prøv evt at gå et nr op i blestr. og se om det har en effekt.

Herhjemme stoppede det først da vi droppede vand om natten.

Anmeld

15. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville prøve med en str. større om natten - det hjalp hjerhjemme

Anmeld

15. februar 2011

Krisørensen

linselouise skriver:

Drikker han meget om natten? Prøv evt at gå et nr op i blestr. og se om det har en effekt.

Herhjemme stoppede det først da vi droppede vand om natten.

Han drikker ikke noget om natten. Men vi vil da prøve at gå en størrelse op i ble om natten og så håbe det hjælper

Anmeld

15. februar 2011

Krisørensen

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville prøve med en str. større om natten - det hjalp hjerhjemme

Det prøve vi, og håber det hjælper

Anmeld

21. marts 2013

dola

Krisørensen skriver:

Hej allesammen

Hvad hjalp...?? har samme problem.

Anmeld

21. marts 2013

livhemdrup

Jeg skiftede til bleerne fra Lidl det virkede her

Anmeld

21. marts 2013

Krisørensen

dola skriver:

Hvad hjalp...?? har samme problem.

Mener vi skiftede til en ble i en større størrelse

Anmeld

21. marts 2013

LR85

Sørg for han får rigtig fint med væske hele dagen, og stop eller giv mindre væske fra kl 17.00

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.