Hvornår kom jeres baby i brusebad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.342 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

tinasmor

Hvor gl. var jeres baby første gang i brusebad?

Har en pige på 2 som er meget bange for brusebad. Jeg tror det er fordi vi kom for sent i gang med brusebadet da hun var lille.

Nu er en ny på vej og vil gerne gøre det anderledes denne gang.

Så hvornår kom jeres i bad, hvordan gjorde I? (var det bare med mor og far ind under bruseren, eller var det i forældres favn og ikke så meget vand i hoved) Og hvordan gik det (var den en succes?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

L.J.L

Lauritz har ikke været mere end et par mdr. da han kom med mig i brusebad. Idag elsker han det og det har han altid gjort.

Anmeld

15. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka er 3 år og 4 mdr. og han er først begyndt, at komme i brusebad nu. Han elsker dog, at være i karbad og det får han selvfølgelig lov til

Anmeld

15. februar 2011

K&S

Vi har haft Anton med i brusebad på armen et par gange, første gang da han var ca. 3 måneder  Han elsker det  

Anmeld

15. februar 2011

maria_wlt

Tristan kom i brusebad sammen med os fra ham var 3-4 mdr... 

Han sidder både i sit badekar nu, og får også brusebad.. Vi har et meget stort bruserum, så vi slipper ham bare løs under strålen og så hygger han sig

Jeg er slet ikke i tvivl om at det er noget man skal lære dem meget tidligt, så de netop ikke bliver bange for strålen. Så der er ikke andet for at gå i gang med en masse gode oplevelser med strålen 

Anmeld

15. februar 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hvordan styrer man en glat baby under bruseren ?? Spørg fordi mit mareridt er at baby skal smutte fra mig - har allerede tænkt at vi skal ha' lagt tæpper uden om badekaret til den tid

//Mette 39+4

Anmeld

15. februar 2011

Corn

Vores tidligt født har haft svært ved brusebad, fordi han er sensitiv. Så da han var stor nok til at sidde  ordentlig, satte vi ham i bruseren med brusehovedet liggende på gulvet foran ham, så det sprøjtede blidt på ham, uden at han blev overvældet ved at få det hele ud over sig.

Idag kan han godt selv sidde og lege med bruseren og skylle sit hår, men han foretrækker dog stadig karbad

Anmeld

15. februar 2011

maria_wlt

MKBP skriver:

Hvordan styrer man en glat baby under bruseren ?? Spørg fordi mit mareridt er at baby skal smutte fra mig - har allerede tænkt at vi skal ha' lagt tæpper uden om badekaret til den tid

//Mette 39+4

Det er faktisk ikke så galt som man tror Man kan nemt holde fat i dem

Anmeld

15. februar 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
maria_wt skriver:

Det er faktisk ikke så galt som man tror Man kan nemt holde fat i dem

....det er sikkert også bare mig - er også nervøs for at h*n smutter fra mig, når h*n bliver lagt op på brystet efter fødslen. Ved ikke lige hvorfor jeg er så bange for glatte babyer, for har altså aldrig tabt et barn

Anmeld

15. februar 2011

Frøken Sørensen

Lucas var vidst 4 mdr første gang han prøvede det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.