Jeg slap for ballonkatederet - på et hængende hår! Jeg er bare så glad!
Igår morges havde jeg jo lidt plukveer (tror vist jeg har skrevet det i et andet indlæg), men de gik i sig selv igen. Jeg gik lidt på løbebåndet og var ude at handle for at se, om det kunne hjælpe lidt. Ved 17-tiden begyndte de at komme igen med ca. 13 minutters mellemrum. De har hele tiden varet mellem 1 og 1½ minut. Det har fortsat hele natten - dog har de været noget uregelmæssige og nogle gange har der været helt op til 22 minutter imellem. Jeg har dog fået lidt søvn men kan godt mærke, jeg er lidt træt, for jeg vågnede op næsten hver gang, der kom en ve.
Jeg stod op kl. 6.30 for at ringe til min veninde - hun har nemlig været på nattevagt, så jeg vidste, hun var derinde. Jeg ville gerne lige høre hendes mening, for jeg ville jo gerne aflyse ballonkatederet kl. 8.30. Vi blev enige om, at hun tager hjem og sover lidt, og så skal jeg møde derinde kl. 12.30, hvor jeg skal have kørt CTG, og de vil forsøge at tage vandet, hvis de kan for at sætte fut i det...og mon ikke de kan det - jeg var 1 cm. åben i fredags, og hvis bare de småveer, jeg har haft, har givet lidt, kan de tage det. Jeg mener, man skal være 2-3 cm. åben, for at de kan gøre det.
Lidt over kl. 7 var jeg på toilet, og der var tegnblødning. Jeg har lige været på toilet igen, og der var mere slim/blod med ud, så det er jo også et godt tegn!
Så tøser - send MASSER af vestøv! Det er endelig nu - jeg får sgu helt tårer i øjnene bare ved tanken om, at jeg snart skal have min lille pige i armene!

Anmeld