Juhuuuu, jeg er i fødsel! :o)))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

piadas

Jeg slap for ballonkatederet - på et hængende hår! Jeg er bare så glad!

Igår morges havde jeg jo lidt plukveer (tror vist jeg har skrevet det i et andet indlæg), men de gik i sig selv igen. Jeg gik lidt på løbebåndet og var ude at handle for at se, om det kunne hjælpe lidt. Ved 17-tiden begyndte de at komme igen med ca. 13 minutters mellemrum. De har hele tiden varet mellem 1 og 1½ minut. Det har fortsat hele natten - dog har de været noget uregelmæssige og nogle gange har der været helt op til 22 minutter imellem. Jeg har dog fået lidt søvn men kan godt mærke, jeg er lidt træt, for jeg vågnede op næsten hver gang, der kom en ve.

Jeg stod op kl. 6.30 for at ringe til min veninde - hun har nemlig været på nattevagt, så jeg vidste, hun var derinde. Jeg ville gerne lige høre hendes mening, for jeg ville jo gerne aflyse ballonkatederet kl. 8.30. Vi blev enige om, at hun tager hjem og sover lidt, og så skal jeg møde derinde kl. 12.30, hvor jeg skal have kørt CTG, og de vil forsøge at tage vandet, hvis de kan for at sætte fut i det...og mon ikke de kan det - jeg var 1 cm. åben i fredags, og hvis bare de småveer, jeg har haft, har givet lidt, kan de tage det. Jeg mener, man skal være 2-3 cm. åben, for at de kan gøre det.

Lidt over kl. 7 var jeg på toilet, og der var tegnblødning. Jeg har lige været på toilet igen, og der var mere slim/blod med ud, så det er jo også et godt tegn!

Så tøser - send MASSER af vestøv! Det er endelig nu - jeg får sgu helt tårer i øjnene bare ved tanken om, at jeg snart skal have min lille pige i armene!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Karina84

HEP HEP HEP!!!!! (mangler fancy heppe smiley)

Hvor er det dejligt at du slap for ballonkatederet - hun skulle bare lige provokeres lidt derinde

Weeee glæder mig til en opdatering!

Anmeld

15. februar 2011

Line Højdal

Ihh hvor skønt at det ENDELIG er nu... nøj hvor har jeg følt med dig!! Og sikke en lettelse at slippe for ballonkatederet

Jeg glæder mig til at høre fra dig når du har fået din lille pige i armene... God fødsel!!

Har sendt et vognlæs vestøv i din retning... Go-go-go!!!

Line

Anmeld

15. februar 2011

Marco2

Nej hvor godt Pia!!

Puuuster...

Jeg havde også det der slim og en lille smule blod en af gangene jeg var på toilettet, og havde jo som sagt min pige i armene ikke lang tid efter. Så håber du også snart har din pige i armene. Hun er længe ventet!!

AG

Anmeld

15. februar 2011

piadas

Tak!  Bare send masser af vestøv, så jeg kan få det overstået hurtigt!

Nu bider de også lidt, når jeg går rundt. Før skulle jeg ligge ned på siden, før de kom, men nu kommer de også, når jeg går...ja, jeg er lidt mærkelig, for det burde vel være omvendt?! Sidste gang var de også bedst, når jeg lå ned!

De kommer også hyppigere nu, men varer knap så længe...nå, der sker i hvert fald noget, så må vi se, hvor længe I bliver opdateret!

Æj, hvordan kan man glæde sig til at få mere og mere ondt!

Anmeld

15. februar 2011

Sofia

JUHUUUU, sikke dejligt at høre, jeg håber du får den bedste fødsel søde Pia, hep hep hep.

Anmeld

15. februar 2011

AnneBJ

IH hvor er det godt at høre Pia! 

Jeg tipper på du har født inden kl. 20 i aften

*****VESTØV*****VESTØV*****VESTØV*****VESTØV*****

Anmeld

15. februar 2011

Mka

HEP HEP HEP HEP

Masser af vee-støv her fra.. Håber du får en god fødsel

Anmeld

15. februar 2011

Maria-s

hep, hep, hep, hep, hep, hep og hep!!!!

Maaaaaaaasseeeeeer af vestøv herfra!!

Anmeld

15. februar 2011

Angelspot

Endelig, hvor er det fantastisk for at du får en rigtig god fødsel og snart har dit barn i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.