Min "kærestekage" til min mand - Valentinsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Dot D

Mormilla skriver:

Min mund løber helt i vand. Måske lidt fordi jeg lige har fået af vide af lægen, at jeg ikke må spise sukker ind til jeg har født...

Ja, det kan sætte sukkerlysten noget i vejret, har du fået graviditetssukkersyge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

K.Rehder

Dot D skriver:

Jeg havde bagt et hjerte i lækker chokoladekage og pyntede det med flydende chokolade... Så havde min mand "tilfældigvis" købt jordbær,  så dem dyppede jeg i chokolade og pyntede det hele, mens han var til sport i aftes, så kagen stod klar til ham, da han kom hjem Den blev næsten spist, så håber at jeg får lov at smage den i dag Men chancen er ikke stor, skal til at i skole og han har ferie

Du har en MEGET heldig mand

den ser lækker ud..Mmmmm....

Anmeld

15. februar 2011

Mormilla

Dot D skriver:

Ja, det kan sætte sukkerlysten noget i vejret, har du fået graviditetssukkersyge?

Nej ikke helt siger min læge. Men mit tal er 7,5 efter en blodprøve hvor jeg var fastende... Så skal leve som om jeg har det så det ikke bliver højere siger han. Efter han har sagt det har jeg haft VILDT lyst til kage. En meget STOR kage hihi

Anmeld

15. februar 2011

Dot D

Kloks Kone skriver:

Du har en MEGET heldig mand

den ser lækker ud..Mmmmm....

Tak tak, det tror jeg også han synes, især når der er kage i farvandet

Anmeld

15. februar 2011

Dot D

Mormilla skriver:

Nej ikke helt siger min læge. Men mit tal er 7,5 efter en blodprøve hvor jeg var fastende... Så skal leve som om jeg har det så det ikke bliver højere siger han. Efter han har sagt det har jeg haft VILDT lyst til kage. En meget STOR kage hihi

Godt det ikke er det, men så må du glæde dig ekstra meget til kage efter fødslen. Jeg havde den største lyst til lever, og min far er herregod til at lave det, så han lovede at lave det som noget af det første, når jeg havde født. Så det var det jeg glædede mig til

Anmeld

15. februar 2011

TbCp

ÅÅÅRHHH MUUUMS!

Anmeld

15. februar 2011

Dot D

TbCp skriver:

ÅÅÅRHHH MUUUMS!

nemlig, mums

Anmeld

15. februar 2011

Mormilla

Dot D skriver:

Godt det ikke er det, men så må du glæde dig ekstra meget til kage efter fødslen. Jeg havde den største lyst til lever, og min far er herregod til at lave det, så han lovede at lave det som noget af det første, når jeg havde født. Så det var det jeg glædede mig til

Ja okay så er jeg godt nok mere vild med kage!

Anmeld

15. februar 2011

CamillaSoefelt

Dot D skriver:

Jeg havde bagt et hjerte i lækker chokoladekage og pyntede det med flydende chokolade... Så havde min mand "tilfældigvis" købt jordbær,  så dem dyppede jeg i chokolade og pyntede det hele, mens han var til sport i aftes, så kagen stod klar til ham, da han kom hjem Den blev næsten spist, så håber at jeg får lov at smage den i dag Men chancen er ikke stor, skal til at i skole og han har ferie

Hvor ER den bare fin.. Sød tanke.

Anmeld

15. februar 2011

Dot D

CamillaSoefelt skriver:

Hvor ER den bare fin.. Sød tanke.

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.