Til jer med natur krøller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.224 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Mellepige

Hej Piger

Jeg har min natur krøller, men de er ved at være ret kedelige, desværre! Det er meget kruset håret, indenunder.

Hvad for en shampoo og balsam bruger i, som i er mest tilfreds med?

Kram Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Maja88

1m1i1a skriver:

Hej Piger

Jeg har min natur krøller, men de er ved at være ret kedelige, desværre! Det er meget kruset håret, indenunder.

Kram Mia

jeg bruger paul mitchell(staves) super skinny tror jeg den hedder.

det gør bare mit hår så nemt at styre og gør samtidig at det ikke er så tungt.

Anmeld

14. februar 2011

Mellepige

Maja88 skriver:

jeg bruger paul mitchell(staves) super skinny tror jeg den hedder.

det gør bare mit hår så nemt at styre og gør samtidig at det ikke er så tungt.

Super  Det er et frisør mærke, ikke? Hvad er prisen?

ja, de krøller kan være rimlig tunge og SVÆRE at styre

Anmeld

14. februar 2011

Ranarupta

1m1i1a skriver:

Hej Piger

Kram Mia

Jeg bruger sjældent det samme i en længere periode; jeg får altid lyst til en anden duft, når jeg har brugt en flaske.

MEN jeg sørger for at bruge nok balsam el. hårkur og lader det sidde i, i ca. 4-5 min.

Og så lader jeg det lufttørre og og forinden har jeg ikke "voldtørret" det med håndklædet...

(Jeg har hørt, at det skulle være godt at putte lidt fed Nivea-creme - den i blå dåse - i krøllerne, men har aldrig prøvet det.)

Anmeld

14. februar 2011

Maja88

1m1i1a skriver:

Super  Det er et frisør mærke, ikke? Hvad er prisen?

ja, de krøller kan være rimlig tunge og SVÆRE at styre

jo det koster 165(mener jeg) for en flaske og det er uanset om det er balsam eller shampoo.

men jeg bruger også den fordi det gør det lidt nemmere at glatte også, men bruger det mest for at styre tungheden. men ellers kan en frisør jo guide dig.

Anmeld

14. februar 2011

Mellepige

Ranarupta skriver:

Jeg bruger sjældent det samme i en længere periode; jeg får altid lyst til en anden duft, når jeg har brugt en flaske.

MEN jeg sørger for at bruge nok balsam el. hårkur og lader det sidde i, i ca. 4-5 min.

Og så lader jeg det lufttørre og og forinden har jeg ikke "voldtørret" det med håndklædet...

(Jeg har hørt, at det skulle være godt at putte lidt fed Nivea-creme - den i blå dåse - i krøllerne, men har aldrig prøvet det.)

Hehe ja, jeg køber ogs altid en hy slags, holder mig aldrig til den sammen, men det tror jeg mere er fordi jeg aldrig har fundet et produkt jeg er tilfreds med

Må prøve det med Nivea, hvis det virker er det jo en billig løsning, eller kan man jo bruge cremen til alt andet

Anmeld

14. februar 2011

Mellepige

Maja88 skriver:

jo det koster 165(mener jeg) for en flaske og det er uanset om det er balsam eller shampoo.

men jeg bruger også den fordi det gør det lidt nemmere at glatte også, men bruger det mest for at styre tungheden. men ellers kan en frisør jo guide dig.

Hvis det virker godt, syns jeg det er en ok pris. Jeg glatter tit mit hår også.

De frisører finder sjældent noget der har været godt, indtil vidrer i hvert fald

Anmeld

14. februar 2011

Maja88

1m1i1a skriver:

Hvis det virker godt, syns jeg det er en ok pris. Jeg glatter tit mit hår også.

De frisører finder sjældent noget der har været godt, indtil vidrer i hvert fald

altså ved mig virker det bare super super godt,,, og man kan også få en serum deri,..

jeg er fuldt ud tilfreds og betaler gerne de penge det koster. fordi jeg ved det virker.

Anmeld

14. februar 2011

Mellepige

Maja88 skriver:

altså ved mig virker det bare super super godt,,, og man kan også få en serum deri,..

jeg er fuldt ud tilfreds og betaler gerne de penge det koster. fordi jeg ved det virker.

Det bliver jeg næsten nød til at prøve af! Vil gøre meget for at få et dejligt flot hår!

Mon man ikke kan gå til en frisør og få/købe nogle små prøver?

Anmeld

14. februar 2011

Maja88

1m1i1a skriver:

Det bliver jeg næsten nød til at prøve af! Vil gøre meget for at få et dejligt flot hår!

Mon man ikke kan gå til en frisør og få/købe nogle små prøver?

det ved jeg faktisk ikke. men nogen gange sælger de sådan nogle rejsesæt og der er jo det hele i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.