Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har ikk selv født endnu, men jeg ventede selv 5 dage med at komme ud, der var bare så rart og lunt... min lillesøster blev hængende 16 dage over tid, til alles irritation, hehe...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er født 3 uger før termin og jeg fødte min datter 4 dage efter termin
Jeg fødte min datter 1 dag EFTER termin. Var sat til d. 18/8, fik veer om aftenen, som varede ved helt næste eftermiddag, hvor jeg så fødte min datter. D. 19/8 .. Så ret godt ramt
Emma blev født kl. 02.33 på terminsdagen, hvor jeg ellers havde tid til igangsættelse kl. 09.00... er såååå glad for hun selv nåede at melde sin ankomst
Jeg selv, er født en mdr. for tidligt.
Det er næsten synd at du ikke kan se i din statestik om hvordan det hænger sammen sådan i forhold til mor/barn..
Jeg fødte næsten 4 uger før tid... Jeg selv kom ud 5 dage OVER tid..
Har ikk selv barn, men er selv født 3 uger efter termin (2950 gram og 51cm )
Baby-støv skriver: er bare nysgerrig... Jeg er selv blevet født på terminsdagen 11. dec... hva med jer? tøser....
er bare nysgerrig...
Jeg er selv blevet født på terminsdagen 11. dec...
hva med jer? tøser....
Jeg er selv født ca. 3 uger før termin, jeg fødte Anton præcis 14 dage før termin
Jeg fødte begge mine piger på terminsdagen ved alm fødsler. Min ældste datter er født i juni 2007 og min yngste datter er født i september 2009
Selv er jeg adopteret. Jeg var hittebarn og ved derfor ikke hvornår jeg er født præcist.
Baby-støv skriver: puhhha det er lang tid.... det er det vidst ikk... heldigvis.... man bliver jo også tilbudt a blive sat igang idag..
puhhha det er lang tid.... det er det vidst ikk... heldigvis.... man bliver jo også tilbudt a blive sat igang idag..
Ja heldigvis da
Men hvis jeg følger kvinderne i familien kan jeg vist godt regne med at gå 14 dage over og blive sat igang. Men så kan jeg vel også kun blive positivt overrasket hvis jeg går i gang af mig selv Ja ja mine tanker er allerede ved en evt fødsel selvom jeg ikke engang er gravid
Jeg er selv blevet født 3 uger efter termin.. Og efter lægernes beregning er min søn født ca. 5 uger efter den oprindelige termin.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128