Termin :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Mka

Noneother skriver:

Pyyyh den mave ser osse stor og tung ud. Får sved på panden bare af at tænke på det

-Men du bær den flot!

og så er det bare SÅ ringe en trøst at kun 5% føder på terminen når nu man har besluttet sig for at det skal være nu!!
-Kan huske at jeg hadede min JM for den nedslående bemærkning..

Åhh gud 5 % det er godt nok ikke mange, men bare hun så kommer SNART

Den er også stor og tung nu ( langt ned til fødderne ), synes stadig det er svært at forstå at maven kan vokse SÅ meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Sofia

Du er simpelthen bare SÅ flot gravid, din mave er smuk, og du er så slank!!! Håber du føder i nat!

Anmeld

14. februar 2011

Mka

MKBP skriver:

Hey.

Jeg har termin på fredag og vi (nok mest mig...) havde da også satset på en lille valentines-baby, men det bliver det vist heller ikke til her - der er ihvertfald ikke optræk til noget - selvom jeg har det ligesom dig...man ved jo ikke hvad man går og venter på

Men held og lykke til dig.

//Mette

Vi må bare vente tålmodigt på de små babyer   Nej man aner ikke helt hvad man skal mærke efter.. Så får man ondt i lænden og straks tænker man UHhh er der mon optakt til noget HE he.. ( og så sker der ikke en dyt )

Anmeld

14. februar 2011

Mka

PernilleB skriver:

tjjaaaa, hun kan da nå a komme endnu..!!! masse vestøv til dig...

Ja det er rigtig, meeen så skal det godt nok gå strækt fra nu af

Anmeld

14. februar 2011

Mka

Sofia skriver:

Du er simpelthen bare SÅ flot gravid, din mave er smuk, og du er så slank!!! Håber du føder i nat!

1000 Tak for de pæne ord For slank føler man sig godt nok ikke mere.. ( den må da snart stoppe med at vokse hehe )

Det ville være en drøm hvis det begyndt i nat ( tænkt man glæder sig til noget, som man faktisk og er lidt bange for )

Anmeld

14. februar 2011

Noneother

Mka skriver:

Åhh gud 5 % det er godt nok ikke mange, men bare hun så kommer SNART

Den er også stor og tung nu ( langt ned til fødderne ), synes stadig det er svært at forstå at maven kan vokse SÅ meget.

Ja det er helt vildt. Specielt når man ikke er det største menneske i forvejen. Husker noget om at føle mig som en syg hval med mine ekstra 17 kg på...

men det var jo det hele værd. Når først man har sin lille baby i armene..

Anmeld

14. februar 2011

BellaCiinea

Sikke en smuk strutmave !

Anmeld

15. februar 2011

PernilleB

Mka skriver:

Ja det er rigtig, meeen så skal det godt nok gå strækt fra nu af

håber i hvertfald snart den lille kommer...

Anmeld

15. februar 2011

Mka

Noneother skriver:

Ja det er helt vildt. Specielt når man ikke er det største menneske i forvejen. Husker noget om at føle mig som en syg hval med mine ekstra 17 kg på...

men det var jo det hele værd. Når først man har sin lille baby i armene..

Lige præcis en hval  men  det hele vær, og man bliver jo sig selv igen Jeg er ikke så høj så de ekstra 12 kg har ikke meget plads at fordele sig på hihi..

Anmeld

15. februar 2011

Benjamins'mor

Du bære virkeligt din mave flot. Håber du snart får lov til at sidde med din lille pige i armene. Og en masse ve-støv til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.