Hjælp til Feber.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.465 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. september 2008

Anonym trådstarter

Hvornår ville i sige ens barn har feber.?

Det fordi min søn hoster rigtig meget og er mega snottet og hans temp. er på 38.5..

Så har haft ringet til vagtlægen inden jeg tog temp, er det nok temp til at han skal undersøges synes i?
Eller kan han evt vente til i morgen til egen læge??

Har virkelig brug for svar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

A.

hvor gammel er han?

Anmeld

28. september 2008

Anonym trådstarter

7 mdr.

Anmeld

28. september 2008

Anonym trådstarter

agnieszka skriver:

hvor gammel er han?

Vagt lægen sagde også bare de ikke rigtig kunne gøre noget andet end at lytte på ham?--

Anmeld

28. september 2008

A.

hvis han spiser drikker og er ikke sløv og har stadig våde blee så er det ikke "alvorlig" men ring nu til vagtlægen og sigat du er bekymret så tror jeg nok at han vil se jer..(H)

Anmeld

28. september 2008

A.

Anonym skriver:

agnieszka skriver:

hvor gammel er han?

Vagt lægen sagde også bare de ikke rigtig kunne gøre noget andet end at lytte på ham?--

det fordi de gør ikke nogen ved feber hos små barn matti haft selv 40 grader feber og fik af vide at jeg må godt komme men det kan alligevel ikke gøre noget så loang han spiser drikker tisser og er ikke sløv men hvis du er bekymret så ring til ham og sig at han SKAL undersøge ham

Anmeld

28. september 2008

Anonym trådstarter

agnieszka skriver:

hvis han spiser drikker og er ikke sløv og har stadig våde blee så er det ikke "alvorlig" men ring nu til vagtlægen og sigat du er bekymret så tror jeg nok at han vil se jer..(H)

HEjsa.
Han Spiser og Drikker som han skal, og har våde bleer og masser lorte bleer..
Men vagt lægen sagde de nok kun kunne lytte på ham og det ville vi nok ikke få så meget ud af, så vi skulle vente i til i morgen..
MEn er 38.5 feber?

Anmeld

28. september 2008

A.

jeg synes at det er feber..du kan også ringe til sundhedsplejerske tlf 75115115 de har åben til kl 20 så du kan snakke med dem

Anmeld

28. september 2008

Anonym trådstarter

agnieszka skriver:

jeg synes at det er feber..du kan også ringe til sundhedsplejerske tlf 75115115 de har åben til kl 20 så du kan snakke med dem

Prøver jeg :)

Anmeld

28. september 2008

Anonym trådstarter

Kan man også ringe dertil selvom man er fra Stor Kbh?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.