Ugle-bordkort :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

LinLin

Zette skriver:

har du tegnet dem i fri hånd? Jeg vil nemlig gerne stjæle ideen og lave en indbydelse ud af dem.

Altså jeg har lavet en skabelon, men det er min egen idé

Kroppen er tegnet rundt om et glas og så er vinger og "horn" tilføjet...

Du stjæler bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

smokin

DAs mor skriver:

Altså jeg har lavet en skabelon, men det er min egen idé

Kroppen er tegnet rundt om et glas og så er vinger og "horn" tilføjet...

Du stjæler bare

Jeg prøvede lige at tegne igår, den blev faktisk ok. Meeeeen skal vidst nok lige lave et par skabeloner. Jeg har tilføjet fødder på min skabelon, det synes jeg så sjovt ud. (jeg fandt dem da jeg googlede ugle skabelon)

Tak for god inspiration, jeg var faktisk HELT på bar bund over hvad jeg skulle lave, men det har du nu hjulpet mig med.

Anmeld

21. marts 2011

anmaj

DAs mor skriver:

Jeg er i gooood tid med forberedelserne til Adams dåb d. 27. marts! Men synes det er så hyggeligt!

Synes selv de er meget sjove

Hmmm GOD TID?

jeg skal snart igang med indbydelser til min ufødtes dåb, for jeg vil hellere have ro til det end ikke at være tilfreds.. er desværre lidt for perfektionistisk..

Men hold da op det er nogle søde ugler... helt vilde med dem.

Og farverne er helt ligesom dem jeg skal bruge når jeg går igang om 14 dages tid. (havde også de farver til min ældstes dåb.

Anmeld

21. marts 2011

LinLin

anmaj skriver:

Hmmm GOD TID?

jeg skal snart igang med indbydelser til min ufødtes dåb, for jeg vil hellere have ro til det end ikke at være tilfreds.. er desværre lidt for perfektionistisk..

Men hold da op det er nogle søde ugler... helt vilde med dem.

Og farverne er helt ligesom dem jeg skal bruge når jeg går igang om 14 dages tid. (havde også de farver til min ældstes dåb.

Jeg oprettede tråden midt i februar

Elsker de farver - dejligt forårsagtige, synes jeg

Anmeld

21. marts 2011

LinLin

Zette skriver:

Jeg prøvede lige at tegne igår, den blev faktisk ok. Meeeeen skal vidst nok lige lave et par skabeloner. Jeg har tilføjet fødder på min skabelon, det synes jeg så sjovt ud. (jeg fandt dem da jeg googlede ugle skabelon)

Tak for god inspiration, jeg var faktisk HELT på bar bund over hvad jeg skulle lave, men det har du nu hjulpet mig med.

Jeg brugte den første jeg fik lavet

God fornøjelse - og velbekomme!

Anmeld

21. marts 2011

anmaj

DAs mor skriver:

Jeg oprettede tråden midt i februar

Elsker de farver - dejligt forårsagtige, synes jeg

ahh.. undskyld... jeg har vidst set helt forkert... det er jeg ked af.. men tænkte du jo nok kunne have skrevet det ironisk...

Anmeld

21. marts 2011

LinLin

anmaj skriver:

ahh.. undskyld... jeg har vidst set helt forkert... det er jeg ked af.. men tænkte du jo nok kunne have skrevet det ironisk...

Det gør da overhovedet ikke noget

Anmeld

23. april 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
DAs mor skriver:

Jeg er i gooood tid med forberedelserne til Adams dåb d. 27. marts! Men synes det er så hyggeligt!

Synes selv de er meget sjove

Hey.

Har tyvstjålet din idé og design...håber det er okay  Tænkte at jeg lige ville vise resultatet. Har også vedhæftet billeder af invitationen, så andre kan blive inspireret. Tak for hjælpen!

// Mette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. april 2011

LinLin

MKBP skriver:

Hey.

Har tyvstjålet din idé og design...håber det er okay  Tænkte at jeg lige ville vise resultatet. Har også vedhæftet billeder af invitationen, så andre kan blive inspireret. Tak for hjælpen!

// Mette

- og velbekomme

Anmeld

23. april 2011

Nessie

MKBP skriver:

Hey.

// Mette

Hvor er det flot

Er helt misundelig over ikke at have tænkt på sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.