Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadia&Daniel skriver: Hej søde Jeg tænkte også på Anton , da jeg så billede 1 og Benjamin da jeg så billede 2
Hej søde
Jeg tænkte også på Anton , da jeg så billede 1 og Benjamin da jeg så billede 2
sjovt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Han hedder David - og er 4½ år nu! Og jeg er i øvrigt DAs mor
Han hedder David - og er 4½ år nu!
Og jeg er i øvrigt DAs mor
Rasmus
GitteC78 skriver: David er også et super flot navn.... Hvis jeg får en dreng mere, skal han også hedde det, skal lige overtales kæresten først. Jeg er da sej, hi hi hi
David er også et super flot navn.... Hvis jeg får en dreng mere, skal han også hedde det, skal lige overtales kæresten først.
Jeg er da sej, hi hi hi
Ja det var meget godt gået
Anonym skriver: Der er nogle der er af den mening at man først ved hvad barnet skal hedde når man ser det - andre giver barnet et navn imens det er i maven. Mine har fået deres navne i maven - og har ikke kunnet hedde andet! Men synes det kunne være interessant at vide hvad I ville kalde ham her: Håber at nogen vil lege med
Der er nogle der er af den mening at man først ved hvad barnet skal hedde når man ser det - andre giver barnet et navn imens det er i maven. Mine har fået deres navne i maven - og har ikke kunnet hedde andet!
Men synes det kunne være interessant at vide hvad I ville kalde ham her:
Håber at nogen vil lege med
Det der faldt mig ind, var Noah
victor....
Tak for at I ville lege med alle sammen - og sjovt at se hvor forskellige navne han kunne have fået
Men navnet er og bliver David
Loa skriver: Magnus eller Jacob... Noget med a, i...... Nu har jeg ikke læst tråden, så ved ikke om der er gætter på det eller om hans navn er afsløret
Magnus eller Jacob... Noget med a, i...... Nu har jeg ikke læst tråden, så ved ikke om der er gætter på det eller om hans navn er afsløret
Han hedder David - så der er da a i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128