Mangler råd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

DM88

Hvis man starter på helt nyt job, hvornår kan man da tillade sig at påbegynde Baby Projekt??

Var så småt begyndt at gå igang, men så fik jeg pludselig mulighed for at få et arbejde som jeg så har fået nu!

Men hvornår kan jeg gå i gang igen???? Vil jo stadig meget gerne have en baby!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Snefnug1984

Helt ærligt, så skal I gå igang når I har lyst. Du skal ikke tænke på dit job og du har ikke pligt til at fortælle dem, at I prøver at blive gravide ved en samtale osv. Selvfølgelig kan man godt få dårlig samvittighed ved at skulle fortælle sin chef at man er gravid efter 4 måneder på jobbet... men tænk på dig selv og dit behov. Så gør det når I synes

Anmeld

14. februar 2011

2721

Snefnug26 skriver:

Helt ærligt, så skal I gå igang når I har lyst. Du skal ikke tænke på dit job og du har ikke pligt til at fortælle dem, at I prøver at blive gravide ved en samtale osv. Selvfølgelig kan man godt få dårlig samvittighed ved at skulle fortælle sin chef at man er gravid efter 4 måneder på jobbet... men tænk på dig selv og dit behov. Så gør det når I synes

Anmeld

14. februar 2011

DM88

Snefnug26 skriver:

Ihh altså, det var jo rigtig meget lige dét jeg gerne ville høre, tak! Men man tænker alligevel om det ikk er helt vildt dårligt stil at gå på barsel når man ikke engang har været i jobbet i et år.. På den anden side ved jeg jo heller ikke om det tager lang tid for mig at blive gravid, så syntes det ville være synd at vente for længe.. Åhh, alle de tanker..

Anmeld

14. februar 2011

Snefnug1984

DM88 skriver:

Ihh altså, det var jo rigtig meget lige dét jeg gerne ville høre, tak! Men man tænker alligevel om det ikk er helt vildt dårligt stil at gå på barsel når man ikke engang har været i jobbet i et år.. På den anden side ved jeg jo heller ikke om det tager lang tid for mig at blive gravid, så syntes det ville være synd at vente for længe.. Åhh, alle de tanker..

Jeg kan fuldstændig sætte mig ind i dine tanker - jeg har haft det på samme måde med mit arbejde, hvor jeg også kun har været i 1 år og da jeg startede var vi også igang med PB. Og igen, du kan jo ikke vide hvor længe der går. Vi troede også bare liiiiige at de der piller skulle smides.. men næh nej, nu er der gået 1½ år.. Så I skal da bare igang

Jeg kender sågar op til flere, som ligefrem har været gravide ved samtalen og har fået jobbet og det har ikke været noget problem mht. barsel osv Så hvis det er en god arbejdsplads og en sød chef, behøver du ikke være bekymret

Anmeld

14. februar 2011

DM88

Snefnug26 skriver:

Jeg kan fuldstændig sætte mig ind i dine tanker - jeg har haft det på samme måde med mit arbejde, hvor jeg også kun har været i 1 år og da jeg startede var vi også igang med PB. Og igen, du kan jo ikke vide hvor længe der går. Vi troede også bare liiiiige at de der piller skulle smides.. men næh nej, nu er der gået 1½ år.. Så I skal da bare igang

Jeg kender sågar op til flere, som ligefrem har været gravide ved samtalen og har fået jobbet og det har ikke været noget problem mht. barsel osv Så hvis det er en god arbejdsplads og en sød chef, behøver du ikke være bekymret

De virker meget søde derinde, og kunne også forstå på hende at hun ikke helt havde styr på antallet af medarbejdere da der jo altid er nogen på barsel, så lyder jo som om det ikke er et problem..
Er bare bange for at blive gravid lige med det samme og de så bliver sure..

Uhh, ja, alle de tanker.. Godt at høre jeg ikke er den eneste som har gjort mig dem.. Jeg håber det snart lykkedes jer at blive gravid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.