Billede af min ÆL test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Shibby skriver:

Teststregen er nu tydligere end kontrolstregen..We have a winner!  

Wuhuuu, baby making 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Shibby

Nemmerlig!

Anmeld

16. februar 2011

ønskebørn74

Shibby skriver:

7 timer senere, den nyeste er den øverste.

Syntes der er byttet om på stregernes farve. På den nye er kontrolstregen svagest? Wierd..Æl teste er sære..Hvorfor skal det være så indviklet. Der er jo 3 muligheder på pakken.

Ville være lettere hvis man bare skulle ha 2 streger!

det er sådan den ser ud lige når æget er løst... så på med jer... den er bare helt perfekt...

Anmeld

16. februar 2011

Shibby

ønskebarn74 skriver:

det er sådan den ser ud lige når æget er løst... så på med jer... den er bare helt perfekt...

Uhh..Håber vi så har ramt rigtigt.. Der er "kun" gået 7 mdr i det her projekt,men men..Det tog 2 år at lave mikkel,og inden da en dødsfødsel i 22 uge og en sa i 8 uge. Tror det bliver en svær kamp det her,men hey.. Fortsæt fremad! Det må vel kunne lykkedes

Anmeld

16. februar 2011

ønskebørn74

Shibby skriver:

Uhh..Håber vi så har ramt rigtigt.. Der er "kun" gået 7 mdr i det her projekt,men men..Det tog 2 år at lave mikkel,og inden da en dødsfødsel i 22 uge og en sa i 8 uge. Tror det bliver en svær kamp det her,men hey.. Fortsæt fremad! Det må vel kunne lykkedes

helt klart!!! Har du for nyligt taget en graviditets test??? Ved du har Pco som mig og hvis det er længe siden du har haft mens.. Kan du være gravid... Ægløsnings testen vil også vise positiv ved graviditet... Men ikke omvendt...

Anmeld

16. februar 2011

Shibby

ønskebarn74 skriver:

helt klart!!! Har du for nyligt taget en graviditets test??? Ved du har Pco som mig og hvis det er længe siden du har haft mens.. Kan du være gravid... Ægløsnings testen vil også vise positiv ved graviditet... Men ikke omvendt...

Nej. Jeg har jo kun lige knaldet,-så kan man da ikke allerede nu vide noget  Det er 2 uger siden ca,så den her måned har jeg muuuligvis det der svare til en normal cyklus. Sidste måned landte jeg på dag 41! Den her gang tror jeg grundet den tidlige æl at jeg lander på dag 30-32 hvis altså jeg ikek er blevet gravid

Anmeld

20. februar 2011

Shibby

Frem til ano i fertelitetsmonitortåden

Som du kan se..2 streger. Teststregen skal bare være mørkest,om ikk andet så knald når den viser to streger!

Anmeld

20. februar 2011

Shibby

Frem til ano i fertelitetsmonitortåden

Som du kan se..2 streger. Teststregen skal bare være mørkest,om ikk andet så knald når den viser to streger!

Anmeld

20. februar 2011

Maise

hejsa, ja den ser rigtig vist positiv ud. KAn ikke huske om du har PCO ?? jeg har selv pco, og selv om ens ÆL test er positiv har det ingen betydning for om man kan bliver gravid når man har PCO. Jeg havde selv et hav af ÆL men kunne ikke forstå jeg ikke blev gravid. Det er så fordi når man har pco er æggene ikke ordenlige udviklede. Ikke for at være en partykiller, men bare du lige har den i baghovedet hvis du ikke bliver gravid trods hav af positive ÆL tests. Men guldægget kan jo ligge imellem. som de siger på fertillitetsklinikken. knald hver 3 dag imellem 2 menstruationer, for så er sæd i top og du har levedygtige sædceller i dig 24/7 alle dage.

maise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.