Depri at være skruk O.O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.265 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Anonym trådstarter

Ak ja, er skruk og har været det de sidste mange år, på trods af at jeg kun er snart 21 år.

Jeg blev gravid som 14 årig og fik en abort (klogt valg).

Men siden da har jeg bare haft lyst til en baby, og de sidste par år har jeg bare følt mig mere end klar.

Jeg vil gerne have min uddannelse først.... hmm og så alligevel ikke, for noget siger mig at det er en fordel at få baby under uddannelse, da man jo er tidligt hjemme i forhold til hvis man har et fuldtidsjob?? 

Men ja.. Kæresten er ikke klar, og det er også okay, for han er klar når han er klar (han er lige fyldt 20).

Men åhhh... Sådan en dejlig bette en, som man kan give al sin kærlighed til, og tage ansvar for..................................... 

Ville egentlig ikke noget med dette indlæg, end bare at komme ud med mine frustrationer..

Gladelig mandag til jer alle! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

LR85

ihh, kan godt forstå dig, man ser også bare gravide alle steder og barnevogne.

Det er svært a slå tanken væk når det er et stort ønske.

Men i er jo heldigvis unge og har såååå mange år foran for jer til a få mange børn. Og din kæreste skal jo lige være helt klar, ellers er det jo ikke så rart.

Se du a få en uddannelse, det gør det trods alt lidt nemmere økonomisk og sådan, så kan din kæreste blive klar i mellemtiden

Held og lykke

Anmeld

14. februar 2011

Rockertand

Enig, få den uddannelse og skab trygge, faste rammer sammen med din kæreste, så er han såmænd nok også klar til den tid.

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

ihh, kan godt forstå dig, man ser også bare gravide alle steder og barnevogne.

Det er svært a slå tanken væk når det er et stort ønske.

Men i er jo heldigvis unge og har såååå mange år foran for jer til a få mange børn. Og din kæreste skal jo lige være helt klar, ellers er det jo ikke så rart.

Se du a få en uddannelse, det gør det trods alt lidt nemmere økonomisk og sådan, så kan din kæreste blive klar i mellemtiden

Held og lykke

Jarh ved det, og der kommer heller ikk nogen baby før endt udd. Til den tid vil jeg være ca. 24 år. og det er jo egentlig meget passende =D

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Enig, få den uddannelse og skab trygge, faste rammer sammen med din kæreste, så er han såmænd nok også klar til den tid.

Jah mon ikk =)

Anmeld

15. februar 2011

Ammi

Anonym skriver:

Ak ja, er skruk og har været det de sidste mange år, på trods af at jeg kun er snart 21 år.

Jeg blev gravid som 14 årig og fik en abort (klogt valg).

Men siden da har jeg bare haft lyst til en baby, og de sidste par år har jeg bare følt mig mere end klar.

Jeg vil gerne have min uddannelse først.... hmm og så alligevel ikke, for noget siger mig at det er en fordel at få baby under uddannelse, da man jo er tidligt hjemme i forhold til hvis man har et fuldtidsjob?? 

Men ja.. Kæresten er ikke klar, og det er også okay, for han er klar når han er klar (han er lige fyldt 20).

Men åhhh... Sådan en dejlig bette en, som man kan give al sin kærlighed til, og tage ansvar for..................................... 

Ville egentlig ikke noget med dette indlæg, end bare at komme ud med mine frustrationer..

Gladelig mandag til jer alle! 

Har det på præcis samme måde! og kæresten har det også på præcis samme måde. Jeg er sindsygt skruk og han er ikke klar endnu.

Jeg er dog 24 og han 23

Men jeg er jo også helt enig i at det er godt at have økonomien i orden og have en klar kæreste.

Så må vi jo bare vente lidt endnu.

Anmeld

15. februar 2011

Kb

Godt for dig du er så afklaret med at skulle have barn.

Når det så er sagt må mit bedste råd også være, VENT lidt endnu. I er jo så unge og I skal nok nå det altsammen. Nyd hinanden og friheden lidt endnu. Og som andre siger er det virkelig en god ide at have økonomien i orden inden man stifter familie

Når ja og så er der det med kæresten. Det er nok en rigtig rigtig god ide at han også er klar, for så er der en meget størrer sandsynlighed for i også bliver sammen. Det slider på parforholdet at få barn, uanset hvor meget man elsker hinanden.

Vi ses herinde om tre år - det går hurtiger end du aner - og imens, forsøg at skubbe baby tanker lidt væk og nyd nuet i stedet 

Anmeld

15. februar 2011

Anonym trådstarter

Ammi skriver:

Har det på præcis samme måde! og kæresten har det også på præcis samme måde. Jeg er sindsygt skruk og han er ikke klar endnu.

Jeg er dog 24 og han 23

Men jeg er jo også helt enig i at det er godt at have økonomien i orden og have en klar kæreste.

Så må vi jo bare vente lidt endnu.

Jeps det er jo det. De kære mænd er jo desværre oftest lidt bagefter med det baby halløj..

Anmeld

15. februar 2011

Anonym trådstarter

Kb skriver:

Godt for dig du er så afklaret med at skulle have barn.

Når det så er sagt må mit bedste råd også være, VENT lidt endnu. I er jo så unge og I skal nok nå det altsammen. Nyd hinanden og friheden lidt endnu. Og som andre siger er det virkelig en god ide at have økonomien i orden inden man stifter familie

Når ja og så er der det med kæresten. Det er nok en rigtig rigtig god ide at han også er klar, for så er der en meget størrer sandsynlighed for i også bliver sammen. Det slider på parforholdet at få barn, uanset hvor meget man elsker hinanden.

Vi ses herinde om tre år - det går hurtiger end du aner - og imens, forsøg at skubbe baby tanker lidt væk og nyd nuet i stedet 

Min fornuft siger mig også at det er bedst at ha økonomien iorden først

Og har altid været god til at holde styr på det hele.

Og har altid været en meget fornuftig pige.

3 år? tjah det er nok meget passende =)

Min kæreste har også næsten lige fået konstateret ADHD, så ved at vi virkelig skal vente til han er HELT klar.

Og det acceptere jeg også fuldt ud =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.