Anonym skriver:
Sagen er den at jeg i en længere periode har skrevet med en gift mand
Jeg har kendt ham længe men efter et tilfældigt møde i sommer, er vi begyndt at skrive sammen. Det er ikke uskyldige beskeder, tværtimod får vi i dén grad fortalt hinanden hvad vi ville gøre, hvis vi kunne.
Han er gift, jeg er single. Han er så klar på at mødes og gøre alt det vi har lyst til, jeg er tøvende.
Jeg har to for og to imod:
For:
1. Jeg er begyndt at længes efter ham, selvom vi aldrig har så meget som udvekslet et enkelt kys. Jeg drømmer om ham om natten og bliver tændt når jeg tænker på ham 
2. Når han kan skrive med mig som han gør og være så frisk på at ses, så må han virkelig mangle noget derhjemme fra.
Imod:
1. Som egentlig burde være det der stopper mig definitivt: Han har en kone. En kone som stoler på og elsker ham. Hun ville blive såret og det ønsker jeg ikke at gøre imod et andet menneske.
2. Jeg er ret sikker på at det ville blive til mere end ét møde. Jeg er overbevist om at jeg kunne blive smaskhamrende forelsket i ham og så er det mig der ender med et knust hjerte.
Jeg er virkelig, som overskriften siger, ved at springe!! Jeg har så meget lyst til bare at føre det ud i livet. Bare en gang, uden nogen opdager det.
ÅH, jeg synes det er svært! Fornuften burde råde og gør det også foreløbig men lysten og længslen er næsten ved at tage over 
I sådan en situation her, kan man næsten ikke tillade sig at tænke på sig selv -Eller kan man? 
Du må slet og ret sætte ham et ultimatum.
Ryd op i dit bagland, så kan vi tale om det.
Personligt har jeg tabt alt for en mand, der vil have sex med en anden kvinde, når han har kone/kæreste selv.
Og alene det, er nok til at give mig en iskold afskylning, så der bare er helt lukket.
Så..du må gøre op med din egen samvittighed hvilken vej du vil følge.
Jeg har altid haft det princip, at jeg aldrig har rørt ved en anden kvindes mand, og har jeg fundet ud af, at fyren har haft noget for med mig, selvom han var i et parforhold, så har jeg sørget for at give ham sådan en lærestreg, at han med garanti ikke har rørt en anden kvinde igen. 
Alene det at manden er villig til at have sex med dig, siger jo noget om hans mentale habitus.
Nå, men i realiteten, så er der kun en der kan tage det valg, og det er dig selv.
Livet har nok af gaver, men få dem på bekostning af en anden, hvor fedt er det så lige??

Kærligst
Sussie