Undre mig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

CmarianN

Hej derude!

Det er efterhånde tre uger siden jeg har været ved gyn. og fik af vide jeg IKKE har pco. Wee for det!

MEN! Min venstre æggestok er tilsynladende forstoppet. Derfor har jeg fået Pergotime. Derudover har jeg fået Metformin, muligvis fordi jeg er overvægtig?!

Nå, men her kommer så min undren. gynækologen vil have mig til, at tage disse medikamenter i 8 (hele og lange) måneder. Hvis det så ikke har virket inden der, skal jeg komme igen.

Det jeg undre mig over er, at jeg ikke skal undersøges (i form af indvendig scanning eller blodprøve), for at se om Pergotime har den forventede effekt. Tænker det er fjollet, at vi skal "spilde" tid, bruge penge OG fylde mig med unødvendige piller, hvis det ikke virker på mig.

WHAT TO DO????? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Mutti2B

Det forstår jeg ikke. Min højre æggeleder er lukket og jeg skulle ikke tá noget som helst. Jeg blev bare scannet lige før hver ægløsning så de kunne se om det var den fungerende æggeleder ægløsningen var i.

Anmeld

14. februar 2011

CmarianN

Mutti2B skriver:

Det forstår jeg ikke. Min højre æggeleder er lukket og jeg skulle ikke tá noget som helst. Jeg blev bare scannet lige før hver ægløsning så de kunne se om det var den fungerende æggeleder ægløsningen var i.

Hmm ja man kan undre sig 

Gynækologen her i Esbjerg har også et sygt dårligt ry 

Jeg har bare ikke bil, så det ville være bøvlet at skulle til en anden by. Derfor tænkte jeg, at jeg da lige kunne få hans vurdering inden jeg begyndte på andet.

Jeg har ikke ægløsning hver måned, kan det være pga. den ene er forstoppet og når det så er "dens" tur, hopper den helt over?

Åh gud et frustrerende og indviklet univers, at befinde sig i!!!

Anmeld

14. februar 2011

Mutti2B

CmarianN skriver:

Hmm ja man kan undre sig 

Gynækologen her i Esbjerg har også et sygt dårligt ry 

Jeg har bare ikke bil, så det ville være bøvlet at skulle til en anden by. Derfor tænkte jeg, at jeg da lige kunne få hans vurdering inden jeg begyndte på andet.

Jeg har ikke ægløsning hver måned, kan det være pga. den ene er forstoppet og når det så er "dens" tur, hopper den helt over?

Åh gud et frustrerende og indviklet univers, at befinde sig i!!!

Ja jeg synes altså det lyder lidt mystisk at han vil proppe dig med medicin pga en stoppet æggeleder... Jeg har ægløsning hver måned men kan jo ligesom ikke "bruge" den til noget når det er i højre side ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.