5 uger gammel og løfter allerede hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.397 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Isabella_mor

ja min lille lort er jo ikke til at styre på 10 tønder land.. han kan selv holde hovedet når han sidder op når vi holder ham, og han kan allerede ligge ogløfte hovedet rigtig godt når han ligger på maven....

det er eddermaaaame vildt.. skal de små bæbser allerede kunne gøre det så tidligt...???

jeg er sgu stolt af min lille basse <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

6800

Det kunne Madicken også, faktisk allerede da hun var 3 uger...tror der er meget forskel på det....

Anmeld

14. februar 2011

morethanperfect

isabellamor skriver:

ja min lille lort er jo ikke til at styre på 10 tønder land.. han kan selv holde hovedet når han sidder op når vi holder ham, og han kan allerede ligge ogløfte hovedet rigtig godt når han ligger på maven....

det er eddermaaaame vildt.. skal de små bæbser allerede kunne gøre det så tidligt...???

jeg er sgu stolt af min lille basse <3

Det kunne Oscar også Men jeg var også rigtig stolt ! 

Anmeld

14. februar 2011

132319

6800 skriver:

Det kunne Madicken også, faktisk allerede da hun var 3 uger...tror der er meget forskel på det....

Det kunne Kamille også. Til gengæld ville og kunne Hjalte slet ikke før han var væsentligt ældre 

Anmeld

14. februar 2011

oo

Sol kunne også - men det gjorde ikke moderstoltheden (eller faderstoltheden) mindre

Anmeld

14. februar 2011

Fru Dinesen

Det gør vores Alberte bær også ...  hun ser bare så komisk forvirret ud når hun gør det ... og det kan Mor her absolut ikke stå for 

Anmeld

14. februar 2011

Isabella_mor

han har jo kunnet løfte hovedet pga at skulle søge efter brystet siden fødslen. men det var mere headbanging nu er det mere stabilt.. det er godtnok tidligt på en eller anden måde.. det går bare så stærkt... åhhh de unger vokser jo helt vildt ligepludslig...

Anmeld

15. februar 2011

Silas&Mille

6800 skriver:

Vores lille Silas kan også selv holde hovedet når vi holder ham siddende. Han holder det dog lidt skævt 

Og når han ligger på maven ligger hovedet slet ikke stille. Han skal jo følge med i det hele 

Anmeld

15. februar 2011

vingummibamse

Noah kunne faktisk næsten med det samme..

Men Fraya er snart 3 måneder og hun gider slet ikke ligge på maven.. hun kan godt holde hovedet når vi sidder med hende... men ligger vi hende på maven ligger hun bare hovedet i sofaen...

Anmeld

15. februar 2011

Mathilde

Sp var her da Celina var 10 dage gammel og der kunne hun løfte hovedet helt op, når hun lå på maven.

Sp sagde, at de normalt først kan, når de er 2 mdr.

Jeg kan godt forstå du er stolt. Det går så hurtigt med de små bebser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.