Oprydningsudsalg :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. februar 2011

Tanja84

Chatarina skriver:

MANGE TAK

Så er de sidste ting, der kommer på i denne omgang lagt ind

Skulle du være interesseret i nogen af de andre ting, skriver du endelig, og ellers kan jeg sende de fire ting du har nævnt allerede i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

prettybutterfly

Hvad skal du ha for 4, 5, 6(håber det er rigtige numre på billederne, det er bluser) og smykkerne? Og hvad størrelse er tøjet?

Anmeld

14. februar 2011

TbCp

Pris for billede 3, 5 og 12?

Anmeld

14. februar 2011

Tanja84

prettybutterfly skriver:

Hvad skal du ha for 4, 5, 6(håber det er rigtige numre på billederne, det er bluser) og smykkerne? Og hvad størrelse er tøjet?

Tøjet er pt. lagt til side til Chatarina, men hopper hun fra, vender jeg lige retur.

Men henblik på smykkerne, hvad siger du så til 225 kr. inkl. porto for det hele?

Det aflange smykkehalskæde har i tidernes morgen, kostet + 1000 kr. Men da det er en gave fra en eks. kommer jeg aldrig til at gå med den længere

Anmeld

14. februar 2011

ChatH

Tanja84 skriver:

Så er de sidste ting, der kommer på i denne omgang lagt ind

Skulle du være interesseret i nogen af de andre ting, skriver du endelig, og ellers kan jeg sende de fire ting du har nævnt allerede i morgen

øv det andet er lige småt nok så nøjes med de andre dele sender du mig en pb

Anmeld

14. februar 2011

Tanja84

TbCp skriver:

Pris for billede 3, 5 og 12?

Billede tre (sort cardigan) og billede 12 (røde skindhandsker) kan du få for 50 kr. inkl. porto.

Billede fem er midlertidig lagt til side. Men skulle den ikke blive solgt, vender jeg naturligvis lige retur

Anmeld

14. februar 2011

TbCp

Tanja84 skriver:

Billede tre (sort cardigan) og billede 12 (røde skindhandsker) kan du få for 50 kr. inkl. porto.

Billede fem er midlertidig lagt til side. Men skulle den ikke blive solgt, vender jeg naturligvis lige retur

Kan jeg få dig til at måle handskerne? Bare pege og tommelfinger, fra mellem fingrene og ud til spidsen? Sorry at jeg er lidt besværlig, har bare ret lange fingre (høhø)

Anmeld

14. februar 2011

ChatH

hi hi det var den sorte cardigan de to gra og vesten jeg gerne ville købe

Anmeld

14. februar 2011

Tanja84

Chatarina skriver:

hi hi det var den sorte cardigan de to gra og vesten jeg gerne ville købe

He, he... blev lidt rundforvirret, men har lagt den sorte og de to grå, samt vesten over i en bunke til dig, som bliver sendt i morgen

Anmeld

14. februar 2011

Risen

Hvad skal du have for vesten med pels? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.