Lillepigens Baby hule - billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2011

Svane83

Hej Piger

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få taget lidt billeder af babyhulen spdan som den ser ud pt.

Der mangler stadig lige finishen så det bliver sådan rigtig hyggeligt, men det kommer når nu jeg går på barsel på torsdag.

Skal til Jordmoder for 3. gang på onsdag og da vi har smadder travlt i vores lille firma sagde jeg til farmand at det var helt okay hvis han blev hjemme og i stedet har jeg spurgt om min mor vil med og hun blev bare rigtig glad for at jeg ville have hende med så det er vidst en fin ordning.

Nå men her er så lige et par billeder af lillepigens babyhule sådan som den ser ud lige nu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

piadas

Hvor er det blevet fint!

Ih, hvor jeg altså misunder alle jer, der har et ekstra værelse til baby! Jeg elsker at indrette og kan næsten ikke vente til vi får solgt huset, så vi kan komme i gang med at bygge vores nye hus og gå helt amok!

Er sengen og sengerand fra IKEA? Den ligner vores, men jeg så den ikke i lyserød, da jeg købte vores...

Anmeld

14. februar 2011

AnneBJ

Ih I har også været i Ikea De er simpelthen vildt søde de babyting de har! Super sødt værelse I har fået lavet!

Dejligt at du har følgeskab til JDM konsultationer - jeg daffer af sted alene hver gang, fordi kæresten mener det alligevel bare er snak det hele 

Anmeld

14. februar 2011

Svane83

piadas skriver:

Hvor er det blevet fint!

Ih, hvor jeg altså misunder alle jer, der har et ekstra værelse til baby! Jeg elsker at indrette og kan næsten ikke vente til vi får solgt huset, så vi kan komme i gang med at bygge vores nye hus og gå helt amok!

Er sengen og sengerand fra IKEA? Den ligner vores, men jeg så den ikke i lyserød, da jeg købte vores...

Synes også det er dejligt at hun har sit eget værelse.Kan godt forstå at du glæder dig. Vi er også ved at sælge vores så jeg får lov at indrette en gang mere når det er solgt.Sengen og sengerand er fra IKEA. Sengen findes også i grøn/lime, lyseblå og hvid.

Anmeld

14. februar 2011

Svane83

AnneBJ skriver:

Ih I har også været i Ikea De er simpelthen vildt søde de babyting de har! Super sødt værelse I har fået lavet!

Dejligt at du har følgeskab til JDM konsultationer - jeg daffer af sted alene hver gang, fordi kæresten mener det alligevel bare er snak det hele 

Jeps, elsker IKEA synes man får utrolig mange fine ting for billige penge. Og hvis krydder det med nogle af sine egne ting og sager så bliver det ikke så IKEA katalog agtigt.Synes også det er dejligt med følgeskab. Jim har været med til alt og var ikke meget for ikke at skulle med denne gang selvom det jo ikke er noget særligt de der samtaler. Men tror han lod sig stille tilfreds med at min mor tager med - og han vidste jo at han havde nok at de til uden at skulle med derind.Ps. Jeg beklager de manglende linjeskift, men de forsvinder åbenbart når jeg svare fra min iPhone.

Anmeld

14. februar 2011

Sofia

Hvor er det bare fiiint! Vi har købt den samme puslereol!

Anmeld

15. februar 2011

Svane83

Sofia skriver:

Hvor er det bare fiiint! Vi har købt den samme puslereol!

Tak... synes også endelig at det er ved at tage form.

Havde egentlig bestemt mig for en anden ouslekomode fra IKEA, men da jeg så den anden rigtigt så synes jeg den var meget bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.