Står på tæer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.078 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

lisesp83

Hej piger..

Min datter (10 mdr), vil kun stå på hendes tæer, når vi holder hende i armene, eller når hun prøver at hive sig op af ting..

Hvordan kan jeg lære hende at komme helt ned på foden at stå? Kommer det af sig selv eller?

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Koen.

Ja får sikkert nogle huk for dette men: GÅSTOL var vores løsning Efter MEGET få gange gik hun fladt på foden igen

Ellers hvad med et par "begynder"sko

Anmeld

14. februar 2011

lisesp83

lillespurv20 skriver:

Ja får sikkert nogle huk for dette men: GÅSTOL var vores løsning Efter MEGET få gange gik hun fladt på foden igen

Ellers hvad med et par "begynder"sko

Åha jeg tror næsten at grunden her, er at hun har gået i gåstol.

Ikke meget, men nok til at hun står på de tæer konstant tror jeg.. Hvad for nogle begynder sko er gode?

Anmeld

14. februar 2011

Ryberg

Min dreng er 9½ måned, og står også på tæer... må de ikke det? Eller skal de helst på flad fod nu??

Anmeld

14. februar 2011

lisesp83

KittyGirl skriver:

Min dreng er 9½ måned, og står også på tæer... må de ikke det? Eller skal de helst på flad fod nu??

Jamen jeg aner det ikke

Syns bare jeg læser om mange, hvis børn står og næsten går, og de har samme alder som min pige.

Anmeld

14. februar 2011

Koen.

lisesp83 skriver:

Åha jeg tror næsten at grunden her, er at hun har gået i gåstol.

Ikke meget, men nok til at hun står på de tæer konstant tror jeg.. Hvad for nogle begynder sko er gode?

Jeg har købt nogle sanddal lignenden nogen fra pom pom Det var nok til hun går flot Nu vil hun dog ikke have noget på føderne pga brandsåret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. februar 2011

lisesp83

lillespurv20 skriver:

Jeg har købt nogle sanddal lignenden nogen fra pom pom Det var nok til hun går flot Nu vil hun dog ikke have noget på føderne pga brandsåret

De ser smarte ud søde. Hvad gav du for dem?

Anmeld

14. februar 2011

Koen.

lisesp83 skriver:

De ser smarte ud søde. Hvad gav du for dem?

Gav 100,- de var sat ned fra 200,- så det er jo ikke alverden og synes de er lækre bløde og der er god plads til tæerne

Anmeld

14. februar 2011

lisesp83

lillespurv20 skriver:

Gav 100,- de var sat ned fra 200,- så det er jo ikke alverden og synes de er lækre bløde og der er god plads til tæerne

Det var billigt da..

Tror jeg skal have fat i sådan nogle..

Anmeld

14. februar 2011

Fru'Rugaard

Min datter står på tæer, og grunden til at hun gør det, er fordi at hun holder balancen, ligeså snart at hun får balancen går hun på flad fod- og hun har altså gået MEGET i gåstol! Og ellers plejer jeg bare at skubbe hende lidt bagud, så hun kommer på flad fod.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.