harhhh ha...vi er sgu godt nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. februar 2008

Loggidut

en snakkesalig gruppe...prøv lige at se hvor mange indlæg der allerede er her...altså, jeg føler mig virkelig heldig fordi jeg har mødt/skrevet med/og kender jer piger....det kan stadig forbavse mig at vi stadig bare kan snakke så godt sammen...altså...jeg elsker virkelig den her gruppe...no shit8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2008

birgittemarie

Du er sgu så sød Loggiprut :) Og jeg mener det samme som dig (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

21. februar 2008

ivfmarie

ja osse mig... altså mener det samme som dig/jer!

Derfor glæder jeg mig også max til på lørdag, hvor vi skal lære hinanden endnu bedre at kende.

knus fra Marie - der vist skal se lidt nærmere på hvad det er for en sød lille sofa der står her ved siden af mig...(L)

Anmeld

21. februar 2008

ka li ja

jeg mener det samme som jer allesammen(L)(L)(L)(L)(L)(L)

bm - du kan da få et lift af mig når vi skal hjemme oppe fra sloggi!!
så kan jeg sætte dig af på vejen og så kan manden komme og hente dig der. ved ik lige hvor det er smartest??
var det noget??

kalaha

Anmeld

21. februar 2008

Sille

Jeg sys det samme som loggi, ivf, kalaha og birgittemarie :))

Anmeld

21. februar 2008

Helle30

Vil bare lige sige, at jeg mener det samme som Loggi, Ivf, Kalaha, Birgittemarie og Sille:P

Anmeld

21. februar 2008

Grynt

jajaja, jeg mener det samme som Helle, Sille, Kalaha, IVF, Birgittemarie og og og og Luckkisloggi prust støn 8( var der flere?? I er sgu herlige alle sammen fedt at kende jer...hvor har I forøvrigt været hele mit liv :'( Knus Grynt (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Anmeld

21. februar 2008

Siber

også mig også mig............................. Jeg mener selvfølgelig det sammme som jer - tøserumper! Er bare total bitter over jeg ikke bor i jylland, bare på lørdag:'( Men måske der bliver en lejlighed en anden gang????? eller at I kan komme til Sjælland?8D Jeg skal snart på ww vognen, også skal I se muller og stram mave :D eller.......... Men lige nu må I nøjes med et billede af guldklumpen Johanna Hej hop fra Siber

Anmeld

21. februar 2008

Muffinmus

Ja.....men tror du skal melde dig ind i trucker gruppen sammen med Bacon.. i hvert fald med de falske overarme:):D;)

Anmeld

21. februar 2008

Loggidut

aj det er ikke fake....det er fedt! :'( [citat]Ja.....men tror du skal melde dig ind i trucker gruppen sammen med Bacon.. i hvert fald med de falske overarme:):D;)[/citat]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.