Forførelsens kunst - for den generte..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.391 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Mor, Skilt,Bonusmor

Jeg har denne her fantastiske lækre mand, hvor man nok lidt kan sige at jeg i tidernes morgen har scoret over mit eget niveau.. Men han er den lidt følsomme og med trykhedstendenser, så derfor endte jeg alligevel med at være den rette for ham..

Jeg er den dydige pige, som ikke joker og snakker om sex - ikke oser af sex og ikke havde haft sex førend jeg mødte ham.. SÅ helt ærlig så føler jeg mig temmelig kedelig.. Det er snart 10år siden vi mødste hinanden og vi er gift på 4 år.. Vi har ingen børn endnu og burde vel stadig bare nyde hinanden og vores frihed, men der er gået for meget hverdags liv i forholdet.. Eller er det måske mig der har drevet gnisten ud af ham også med min gen passivhed..

Jeg vil rigtig gerne være sexet og forførende, men det ligger bare så langt fra min natur... Men nu skal det være nu, jeg vil kunne vælte ham om, og få ham til at slå gnister igen..

Vi har praktisk talt kun sex hvis han lægger op til det, fordi jeg tager en afvisning alt for hårdt.. Men afvisningerne kunne måske også blive færre hvis jeg formåede at forføre ham og tænde ham fra total slukket tilstand..

Mit problem er at han har lært mig alt, og han altid ender med at tage styrringen, hvis altså lysten er der på forhånd.. Jeg kan komme så langt at jeg gør lidt ekstra ud af mig selv, det er dog ikke ligefrem altid at han SER det, og kan kysse ham kærligt på kinden, stjæle mig et kælent kys, lade en finger glide ned over hans brystkasse, og tager han ikke over derfra - så går jeg istå.. Og det er jo her, jeg gerne ville kunne fortsætte..

Kan i hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Buccaneer

Der findes en del bøger om sex og forhold. Måske der kunne være tips eller idéer at finde. (Kig evt. på biblioteket)

Men har du tænkt over hvordan du har det med dig selv? Du skriver at du ikke føler dig sexet, men udover det - kan du lide at se dig selv i spejlet, har du ting som du går op i osv? Du behøver ikke svare mig, men nogle gange er det måske sværere at komme ud af sin generte "skal" hvis man ikke føler at man har noget særligt at byde på. Og føler man sådan er det måske værd at arbejde på. Begynde til fitnes, købe nyt tøj (det må meget gerne få dig til at føle dig sexet, men ikke mere end at du også rent faktisk vil tage det på ), have det sjovt med veninder, etc...

Som udgangspunkt må man formode at han har valgt dig som kæreste fordi han kan lide dig og tænder på dig. Så jeg ville nok ikke være så tilbageholdende. Selvfølgelig skal man måske vælge et passende tidspunkt, hvis han har travlt med arbejde eller der lige er fodbold i tv, er der måske lidt sværere. Og så handler det måske ikke altid om et enkelt halvt kys eller et forsigtigt kærtegn, selvom han måske burde reagere mere på det, når han kender dig og ved at du måske er lidt genert. Men altså efter nogle år skal der nogle gange lidt til jo   Så du bliver nok nødt til at overvinde dig selv og sætte lidt skarpere ind...

Håber der var bare lidt brugbart I øvrigt et godt tegn at du gerne vil gøre noget, fremfor bare at sige "sådan er jeg, og hvorfor kan han så ikke bare give mig noget sex alligevel." Hehe. Det er en ret god hjælp at begge to gør en indsats.  

Anmeld

14. februar 2011

SussieThyssen

DET Poulsen skriver:

Jeg har denne her fantastiske lækre mand, hvor man nok lidt kan sige at jeg i tidernes morgen har scoret over mit eget niveau.. Men han er den lidt følsomme og med trykhedstendenser, så derfor endte jeg alligevel med at være den rette for ham..

Jeg er den dydige pige, som ikke joker og snakker om sex - ikke oser af sex og ikke havde haft sex førend jeg mødte ham.. SÅ helt ærlig så føler jeg mig temmelig kedelig.. Det er snart 10år siden vi mødste hinanden og vi er gift på 4 år.. Vi har ingen børn endnu og burde vel stadig bare nyde hinanden og vores frihed, men der er gået for meget hverdags liv i forholdet.. Eller er det måske mig der har drevet gnisten ud af ham også med min gen passivhed..

Jeg vil rigtig gerne være sexet og forførende, men det ligger bare så langt fra min natur... Men nu skal det være nu, jeg vil kunne vælte ham om, og få ham til at slå gnister igen..

Vi har praktisk talt kun sex hvis han lægger op til det, fordi jeg tager en afvisning alt for hårdt.. Men afvisningerne kunne måske også blive færre hvis jeg formåede at forføre ham og tænde ham fra total slukket tilstand..

Mit problem er at han har lært mig alt, og han altid ender med at tage styrringen, hvis altså lysten er der på forhånd.. Jeg kan komme så langt at jeg gør lidt ekstra ud af mig selv, det er dog ikke ligefrem altid at han SER det, og kan kysse ham kærligt på kinden, stjæle mig et kælent kys, lade en finger glide ned over hans brystkasse, og tager han ikke over derfra - så går jeg istå.. Og det er jo her, jeg gerne ville kunne fortsætte..

Kan i hjælpe..

Det er med det, som med så meget andet...man må øve sig.
Og det må du også.
Rent faktisk så findes der, som Buccaneer skriver, bøger om forførelsens kunst, men når du ved samme lejlighed kigger efter bøger, så er det nok så vigtigt, at du OGSÅ låner nogle bøger om kvinders seksualitet og krop.
Og her er den oldgamle "Kvinde kend din krop" stadig suveren god.
Og så vil jeg da sige, at du skal se at starte med dig selv og din egen seksualitet.
Lån nogle erotiske bøger på biblioteket. Dem er der faktisk masser af.
Vi kvinder er nu engang sådan indrettet, at direkte og hård sex tænder vi ikke på, men erotik..ohh yes!
En god historie hvor sex bliver listet ind imellem det romantiske og man er helt solgt.
Søg på erotik på bibliotek.dk og det myldrer frem

Så er der forholdet mellem dig selv og din mand.
Også mænd har brug for forkælelse og små komplimenter.
Går han forbi dig i coboybukser, så klaps ham bag i og sig til ham, at han har en lækker mås og send ham et drillende glimt i øjet.
Sat dig på hans skød og nus ham i håret, bid ham i øret og hvisk at du vil elske med ham.

Se at komme ud af det der lillepigehylster du har puttet dig selv ind i og bliv den kvinde du er.
Mænd elsker den faldne engel inde i den urørlige, og det er hende du skal finde frem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. februar 2011

Mor, Skilt,Bonusmor

Hehe, jeg kan se at jeg skal smutte en tur på biblioteket som det aller første..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.