Jeg har desværre dårlige nyheder fra Heidi ( Bette )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

linemus

Åh hvor frygteligt!!! Er målløs! Hvor er det dog forfærdeligt - stakkels stakkels Heidi Og stakkels børn uden far Sender jer en masse knus og tanker i en forfærdelig tid.

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Muffinmus

vil ikke smutte uden at skrive noget, men kære Heidi, selv om jeg har skrevet til din mobil, så kan du sagtens skrive herfra hvis det er bedre for dig. Uanset hvad, så håber jeg det bedste for dig og Simone og Mikkel.

Kæmpe krammer og kondolering fra os alle i Vammen. 

Anmeld

14. februar 2011

sbs78

Nej nej ved slet ikke hvad jeg skal sige. Sender masser af tanker til Heidi og familien.

Anmeld

14. februar 2011

Lulle25

Nej det var dog forfærdeligt. Jeg fik helt ondt i maven af at læse det. Jeg håber Heidi får den rette hjælp og har nogen ved sin side, for det er da fordærdeligt for hende og hendes familie. Mange knus og tanker herfra

Kærligst Louise

Anmeld

14. februar 2011

birgittemarie

Jamen kæreste lille Heidi dog! Det er forfærdeligt. Jeg er fuldstændigt rystet. Det er sgu da urimeligt om noget. Gud, hvor jeg håber, du har nogle, der kan tage sig af dig!!! Nøj, hvor jeg mangler ord. Stakkels alle tre og stakkels mand.

Stort knus og mange, mange tanker

Birgitte

Anmeld

14. februar 2011

Louise mortil4

Nej nej nej nej da for f... hvor gør det mig ondt.

Jeg er helt tom for ord og chokket. Jeg håber du har nogen omkring dig der kan hjælpe dig og ungerne i denne frygtelige stund.

Det gør mig så ondt.

Anmeld

14. februar 2011

Susan1978

hold da op et chok.

hvor er det dog forfærdeligt. Masser af tanker og kram i jeres retning.

håber også som de andre skriver at du har en masse omkring der der kan støtte dig, ellers ved du hvor vi er.

Susan

Anmeld

14. februar 2011

BellaT

Søde kære Heidi..

Kærlige tanker til dig og dine elsklinger.. 

Det er virkeligt frygteligt og uretfærdigt.

fra Helle..

Anmeld

14. februar 2011

heaven

jamen det var da skrækkeligt!!! er dybt chokeret, og fik det helt dårligt da jeg læste det....!!! stakkelt dig heidi, ved ikke hvad jeg skal skrive. Håber virkelig også du har nogen til at hjælpe dig, det er da helt helt forfærdeligt altså!!!!!

rigtig mange knuz og tanker Jannie

Anmeld

14. februar 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Hvor er det dog forfærdeligt! Meningsløst og uforståeligt - og dybt forfærdeligt. Jeg håber, der er et stærkt netværk, der allerede støtter godt op om den lille familie.

For knap 8 måneder siden oplevede vi selv et selvmord i den nærmeste familie, og det er så uforståeligt og meningsløst - og frygteligt definitivt.

Mit bedste råd: bliv gal, bliv vred og skæld ud - både på ham og på situationen generelt, og tillad dig selv at blive og føle det. Og så er der rigtig meget hjælp at hente på www.efterladte.dk (landsforeningen til efterladte efter selvmord), når overskudet engang bliver til det.

Jeg er virkelig ked af, at  jeres lille familie skal trækkes igennem et mareridt som dette. I er i mine tanker, og jeg føler med jer. Mange tanker fra Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.