Babytøj en masse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

AnneBJ

ÅH du godeste!!! 

Jeg er fuldstændig forskrækket over HVOR MEGET babytøj vi har! Det er jo fuldstændig åndsvagt meget tøj der ligger og venter... 

Jeg har i dag pakket det ned, for det kan komme med hjem til min mor fredag til vask - alene i tøj (altså ikke håndklæder, lagner, sengetøj, stofbleer o. lign.) har jeg FYLDT vores babybadekar TOTALT og lidt til.. Der er dælme meget! Til gengæld klippede jeg så også mærker af ALT hvad jeg har købt fra nyt - og endte op med 13 mærker, samt fra 3 par strømper. Ud af de 13 helt nye dele, har den kommende mormor sørget for de 6 styk, så 7 dele nyt tøj er vel ok?! 

Nåh, et overspringshandlings-indlæg fra én som burde gøre rent.. skulle bare liiiige have en spisepause, og sende vestøv til Pia! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

PeruBaby

Det ser altid ud af meget Men det er vil ikke altsammen i str. 50/56...? Når først du får det delt op i "størrelsesbunker", så får det et fint overblik over hvad I har og hvad I sikkert stadig mangler

Anmeld

14. februar 2011

Diana...

Dejligt med noget at vælge i mellem og hvis du får et barn som min søn så får du også brug for det he he  Han var både skide igennem dreng og gylpe mit tøj vådt flere gange om dagen dreng 

Anmeld

14. februar 2011

AnneBJ

Det er str. 50-68 - dog ikke ret meget i nogle af de to str. Tror grunden til jeg først blev chokket nu er, at det har ligget str. opdelt i skabet, så jeg havde udmærket overblik over, at der var så og så meget i str. 62 osv. Så det passer nok meget fint, men sådan at se det hele samlet er lidt vildt...

Diana, det lyder godt at man faktisk KAN få brug for alt det tøj, selvom det selvfølgelig var nogle lidt trælse grunde

Anmeld

15. februar 2011

PeruBaby

AnneBJ skriver:

Det er str. 50-68 - dog ikke ret meget i nogle af de to str. Tror grunden til jeg først blev chokket nu er, at det har ligget str. opdelt i skabet, så jeg havde udmærket overblik over, at der var så og så meget i str. 62 osv. Så det passer nok meget fint, men sådan at se det hele samlet er lidt vildt...

Diana, det lyder godt at man faktisk KAN få brug for alt det tøj, selvom det selvfølgelig var nogle lidt trælse grunde

Ok Troede også at vi havde ALT for meget, men det har vist sig at passe meget godt, nu hvor hun efterhånden laver nogle gode store portioner der ikke altid bliver inden for bleen, så bodyer kan man ikke rigtigt få nok af Livets mange glæder som mor

Anmeld

15. februar 2011

blomst84

Det skal du Nok få brugt jeg har en lille gylpebaby og vi skifter tøj mange gange om dagen troede os jeg havde for meget tøj til den lille men jeg blev klogere

Anmeld

19. februar 2011

DK

Uhh det får du sagtens brugt! Bimmeren får jo ren ble non stop, og der er stor gevinst HVER GANG!! Og det løber altså ofte ofte ud på tøjet, så han når ca. igennem 3 hele sæt tøj på en dag, og får også tit et rent sæt nattøj på halvvejs gennem natten! Så på et døgn er vi igennem 5 bodyer med korte ærmer, 3 par bukser, 3 bluser/bodyer med langærmer og 2 natdragter!

Anmeld

19. februar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Uhh det får du sagtens brugt! Bimmeren får jo ren ble non stop, og der er stor gevinst HVER GANG!! Og det løber altså ofte ofte ud på tøjet, så han når ca. igennem 3 hele sæt tøj på en dag, og får også tit et rent sæt nattøj på halvvejs gennem natten! Så på et døgn er vi igennem 5 bodyer med korte ærmer, 3 par bukser, 3 bluser/bodyer med langærmer og 2 natdragter!

Darjligt! at høre Ditte! Min mor var ved at tabe hagen ned på brystet da hun så alt tøjet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.