Hjælp bryllup... :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Anonym trådstarter

jeg skriver lige som anonym da vi faktisk ikke har offentlig gjort det i nu....

men jeg skal giftes... dog først til næste år... men er så småt begyndt at planlægge frem nu..

og ja jeg hænger så fast i nu hvordan man vælge hvilken veninde der skal være 1. brudepige eller hva man kalder det...

jeg har mine 2 bedste veninder...

den ene har jeg haft i 7 år og den anden har jeg kun haft i ½ år...

men holder utrolig meget af dem begge to og kan slet ikke finde ud af hvem det betyder "mest"...

hva skal jeg vægte højest...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Caroline86

hvorfor vælge én af dem?

Kan de ikke begge to være brudepiger?

Anmeld

14. februar 2011

Caroline86

hov, og tillykke forresten

Anmeld

14. februar 2011

M.O.A.R.

Ja hvorfor ikke tage dem begge

Og tillykke

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

hvorfor vælge én af dem?

Kan de ikke begge to være brudepiger?

jo kan de sagtens..

men i kærestens familie holder de "amrikansk" bryllup..

så der er hans forlover som skal "følges" med min 1. brudepige og hans anden kammerat skal følges med min 2. brudepige..

også er der vores blomster børn

håber det ga mening...

og 1. brudepigen skal jo givenvis være den der står mig nermest ligesom hans forlover er ham der står ham nermest..

og det er jo så der jeg står af...

Håber ikke det blev alt for indviklet...

og mange tak...

Anmeld

14. februar 2011

Lou87

Anonym skriver:

jeg skriver lige som anonym da vi faktisk ikke har offentlig gjort det i nu....

men jeg skal giftes... dog først til næste år... men er så småt begyndt at planlægge frem nu..

og ja jeg hænger så fast i nu hvordan man vælge hvilken veninde der skal være 1. brudepige eller hva man kalder det...

jeg har mine 2 bedste veninder...

den ene har jeg haft i 7 år og den anden har jeg kun haft i ½ år...

men holder utrolig meget af dem begge to og kan slet ikke finde ud af hvem det betyder "mest"...

hva skal jeg vægte højest...?

Ja det ikke altid nemt..
Men man behøves jo ikk og vælge en 1. brudepige.. ??

Inviter dem ud til middag og spørg dem begge, da du ikk kan vælge en, om ikk de gerne vil være brudepiger ??

Anmeld

14. februar 2011

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

jo kan de sagtens..

så der er hans forlover som skal "følges" med min 1. brudepige og hans anden kammerat skal følges med min 2. brudepige..

håber det ga mening...

og 1. brudepigen skal jo givenvis være den der står mig nermest ligesom hans forlover er ham der står ham nermest..

og mange tak...

jeg ville ikke vælge, men sige til veninderne, at du ikke kan vælge og så trække lod, sammen med dem. Det vigtigste ER jo at de ved du ikke sætter den ene højere end den anden. Hvordan og hvem de går med i kirken er jo underordnet

Anmeld

14. februar 2011

Caroline86

Anonym skriver:

jo kan de sagtens..

håber det ga mening...

og mange tak...

jo, det giver fin mening

Jeg synes ikke det er fair at du skal vælge, så jeg ville lade være! Det er ligeså meget dit brullyp som det er din kommende mands Og det er jo ikke helt fair at du skal have en træls beslutning omkring noget som så nemt kan ordnes på anden vis

Kender dine veninder din kærestes forlover og brudesvend (hedder det ikke det?)? For hvis det ene "par" kender hinanden bedre end de andre kunne det måske være oplagt at de går sammen? ellers kan du tage det efter højde så de passer bedst muligt sammen? eller matche dem på andre "lighedstræk"!?

knus

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

BlyViol skriver:

jeg ville ikke vælge, men sige til veninderne, at du ikke kan vælge og så trække lod, sammen med dem. Det vigtigste ER jo at de ved du ikke sætter den ene højere end den anden. Hvordan og hvem de går med i kirken er jo underordnet

det var faktisk en god ide.. forså er jeg jo fri for at vælge... har det nemlig  slet ikke særlig godt med at skulle vælge den ene frem for den anden...

Anmeld

14. februar 2011

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

det var faktisk en god ide.. forså er jeg jo fri for at vælge... har det nemlig  slet ikke særlig godt med at skulle vælge den ene frem for den anden...

det ville jeg nok gøre og så forklare dem, at selvom den ene går med 1. brudesvend/forloveren så er det IKKE ensbetydende med at hun er "mere" veninde, men at det er ren pro forma 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.