Jeg skriver lige om Sofie herinde, for jeg vil gerne høre, hvad I synes.
Hun har gået i DP i to uger nu, og det går rigtig godt. Hun er glad deroppe og kravler nysgerrigt rundt på egen hånd, og hun virker tryg ved dp'eren. Hun bliver bare noget så sur, når jeg afleverer hende om morgenen. Hun græder lidt og vil ikke fra mig, imens hun skælder ud med meget store bogstaver. Det går hurtigt over, når jeg er gået, men lige så snart jeg kommer igen, piver hun og vil over til mig lige med det samme, og så er hun glad igen.
Når jeg afleverer hende om morgenen, er hun dødtræt og får sin formiddagslur kort efter jeg er gået. Jeg har valgt at aflevere hende inden hun sover, så hun ser, at hun er et andet sted og at jeg går. Det tænkte jeg, var bedst.
I dag skulle jeg først have ringet til lægen (ang. Sofie) og vidste ikke helt om hun skulle afsted, så klokken blev så mange, inden vi gik, så hun slet ikke kunne holde sig vågen selvom, hun sad op, så jeg måtte putte hende og aflevere hende sovende. Nu har jeg jo ikke hørt endnu, hvordan det er gået, men jeg tænker på, om det er en bedre løsning for hende? Så skal hun jo ikke tage afsked med mig, når hun er allermest træt og pylret. Derimod er jeg så bare væk, når hun vågner

Hvad tænker I?
- Line
Anmeld