vielse på rådhus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.793 visninger
22 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Anonym trådstarter

hejsa, min forlovede og jeg sad og snakkede lidt frem og tilbage om hvordan vi sikre hinanden og baby bedst, og det er vel at blive gift ?
lige pt har vi bare ikke råd til det store drømme bryllup, så vi tænkte at vi kunne blive viet på rådhuset og så senere når pengene er til det blive velsinet i kirken med hvid brud og hele pisset
men mit spørgsmål er når man bliver viet på et rådhus skal man s ikke også betale for det og hvad ville prisen evt. være ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

L.J.L

Anonym skriver:

hejsa, min forlovede og jeg sad og snakkede lidt frem og tilbage om hvordan vi sikre hinanden og baby bedst, og det er vel at blive gift ?
lige pt har vi bare ikke råd til det store drømme bryllup, så vi tænkte at vi kunne blive viet på rådhuset og så senere når pengene er til det blive velsinet i kirken med hvid brud og hele pisset
men mit spørgsmål er når man bliver viet på et rådhus skal man s ikke også betale for det og hvad ville prisen evt. være ?

nej det er helt gratis at blive viet på Rådhuset

Anmeld

14. februar 2011

JulieE

Det er ganske gratis at blive viet på rådhuset... og mange steder får man enddda en fin lille bryllupsgave

Anmeld

14. februar 2011

Sabsy

JulieE skriver:

Det er ganske gratis at blive viet på rådhuset... og mange steder får man enddda en fin lille bryllupsgave

Vi gav heller ikke noget for det - og fik endda to stk lysestager med hjem fra Rosendahl - tror det hedder Grand Gru

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

nej det er helt gratis at blive viet på Rådhuset

Seriøst øv så fik manden ret, var sikker på at man skulle betale lidt for det men tak for svar

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

JulieE skriver:

okay mange tak så blev man lidt klogere

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

Bubbes skriver:

Vi gav heller ikke noget for det - og fik endda to stk lysestager med hjem fra Rosendahl - tror det hedder Grand Gru

Eji hvor fint

Anmeld

14. februar 2011

JulieE

Bubbes skriver:

Ja, vi fik to fine hjertelysestager fra Holmegaard Meget fint synes jeg..

Anmeld

14. februar 2011

FruEllingsen

Vi gav heller ikke noget for at blive viet på rådhuset.

Og vi fik enda en fik lille gave. hehe

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

Drømmer skriver:

Vi gav heller ikke noget for at blive viet på rådhuset.

Og vi fik enda en fik lille gave. hehe

mange tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.