tynd mave og feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

FruEllingsen

MaleneF skriver:

Vi fik at vide at hvis den var over 39 måtte vi give ham en panodil for feberen...

Ja de kan købes stortset alle steder Vi købte på tanken..

Vi havde det et par dage, men han drak jo stort set intet, så der var jo ikke noget at sige til det. Bare prøv at få væske i ham..
Bliver det slemt med feber, og er du/i utryk, så ring til lægevagten.

Har lige målt ham til 39,1 så har fået manden til at tage noget panodil med hjem.

Kan simpelthen ikke få ham til at drikke noget men har kunne lokke noget mandarin i ham, og der er jo heldigvis en del væske i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

M.O.A.R.

Drømmer skriver:

Har lige målt ham til 39,1 så har fået manden til at tage noget panodil med hjem.

Kan simpelthen ikke få ham til at drikke noget men har kunne lokke noget mandarin i ham, og der er jo heldigvis en del væske i

Prøvet med lidt lun kamillete?

Anmeld

14. februar 2011

FruEllingsen

MaleneF skriver:

Prøvet med lidt lun kamillete?

han skubber bare koppen væk, lige meget ´hvad der er i den

Anmeld

14. februar 2011

M.O.A.R.

Drømmer skriver:

han skubber bare koppen væk, lige meget ´hvad der er i den

I giver ikke flaske mere?

Tror du måske han vil spise lidt havregrym med mælk og på den måde snige lidt væske i ham

Anmeld

14. februar 2011

Maja88

Hej søs!!!

det lyder da ikke så rart med den lille pus....

men jeg ville-(selvom jeg godt ved han er blevet vennet fra)- prøve at tilbyde ham væske i en flaske...

Anmeld

14. februar 2011

FruEllingsen

MaleneF skriver:

I giver ikke flaske mere?

Tror du måske han vil spise lidt havregrym med mælk og på den måde snige lidt væske i ham

Nej det er et par uger siden vi stoppede med den.

Det med havregrynene er desværre heller ikke en mulighed. da han har mælkeallergi.

Har prøvet at give ham væsken på en ske. det gik heller ikke særlig godt desværre.

Så kan snart ikke finde på mere.

Anmeld

14. februar 2011

missie20

Drømmer skriver:

Det med havregrynene er desværre heller ikke en mulighed. da han har mælkeallergi.

Har prøvet at give ham væsken på en ske. det gik heller ikke særlig godt desværre.

Lyder lidt som tænder, eller måske bare en virus...Prøv at give ham æblejuice eller noget saft, måske på en ske, så det ikke er i en kop. Men hvis han bliver ved med at sove og "ikke være sig selv" ville jeg ringe til lægen i morgen. God bedring med ham.

Anmeld

14. februar 2011

M.O.A.R.

Drømmer skriver:

Nej så den går ikke med mælk, det kan jeg godt se

Har du prøvet som Louise foreslog med en sodavandsis?

Anmeld

14. februar 2011

FruEllingsen

Maja88 skriver:

Hej søs!!!

det lyder da ikke så rart med den lille pus....

men jeg ville-(selvom jeg godt ved han er blevet vennet fra)- prøve at tilbyde ham væske i en flaske...

Vi prøvede den anden dag, i en anden sammenhæng ( da han ikke ville drikke hans mælk, blev vi enige om at prøve at give ham lidt i flasken) men han kunne slet ikke finde ud af. han legede bare med den

Han er heldigvis ikke dvask eller noget.

Anmeld

14. februar 2011

Maja88

Drømmer skriver:

Vi prøvede den anden dag, i en anden sammenhæng ( da han ikke ville drikke hans mælk, blev vi enige om at prøve at give ham lidt i flasken) men han kunne slet ikke finde ud af. han legede bare med den

Han er heldigvis ikke dvask eller noget.

det er da altid noget at han ikke er det, men ved da vi havde det i vg. skulle forældrene være obs på våde bleer og ellers kontakte lægen og især når han ikke vil drikke noget det bette pus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.