Jer med børn i 10-11-12-13 mdrs. alderen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Tulle28

Hvordan går det med nattesøvnen? Er der nogen der er begyndt at opleve at børnene sover bedre (dette spørgsmål er især henvendt til dem, som har børn der ellers ikke har sovet så godt om natten).

Min datter er 10½ mdr. og har lige fået dræn. Det har hjulpet en del på natteroderiet og vi har fået rolige aftener, men hun vågner stadigvæk omkring kl. 22-23-24.00 og en gang eller to i løbet af natten - forskellen er bare at hun ikke er helt så ulykkelig længere. Derudover er hun i rivende motorisk udvikling, hvilket gør at hun mosler rundt, vender sig, rejser sig op osv... Hvilket gør hende ked af det.

Jeg venter jo med længsel på den dag vi kan sove mere end 2-3 timer sammenhængende... Og håber ikke den dag lader vente for længe på sig

Så... Hvordan går det derude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

L.J.L

Tulle28 skriver:

Hvordan går det med nattesøvnen? Er der nogen der er begyndt at opleve at børnene sover bedre (dette spørgsmål er især henvendt til dem, som har børn der ellers ikke har sovet så godt om natten).

Min datter er 10½ mdr. og har lige fået dræn. Det har hjulpet en del på natteroderiet og vi har fået rolige aftener, men hun vågner stadigvæk omkring kl. 22-23-24.00 og en gang eller to i løbet af natten - forskellen er bare at hun ikke er helt så ulykkelig længere. Derudover er hun i rivende motorisk udvikling, hvilket gør at hun mosler rundt, vender sig, rejser sig op osv... Hvilket gør hende ked af det.

Jeg venter jo med længsel på den dag vi kan sove mere end 2-3 timer sammenhængende... Og håber ikke den dag lader vente for længe på sig

min søn på 14 mdr. har aldrig sovet igennem og gør det stadig ikke desværre.

Han vågner ved midnat og sover ikke før han kommer ind og putte i vores seng.

Anmeld

14. februar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

Tulle28 skriver:

min dreng sover fra kl 7 om aften til kl 7 om morgen og i weenden fra 7 til 8 om morgen

Anmeld

14. februar 2011

Tulle28

linselouise skriver:

min søn på 14 mdr. har aldrig sovet igennem og gør det stadig ikke desværre.

Han vågner ved midnat og sover ikke før han kommer ind og putte i vores seng.

Puuuh... Det var jo ikke sådan et svar jeg ville have 

Vi tager også vores datter med i seng når hun vågner første gang - måske nok et skråplan, men på den måde får vi alle mest mulig søvn.

Anmeld

14. februar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

hov han er 15 mdr

Anmeld

14. februar 2011

Tulle28

EliasMinDejligeSøn<3 skriver:

min dreng sover fra kl 7 om aften til kl 7 om morgen og i weenden fra 7 til 8 om morgen

Hvor gammel er han? Det lyder jo helt fantastisk - glæder mig til min datter gør det samme!

Anmeld

14. februar 2011

Tulle28

EliasMinDejligeSøn<3 skriver:

hov han er 15 mdr

Hvornår begyndte han at sove så godt?

Anmeld

14. februar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

Tulle28 skriver:

Hvor gammel er han? Det lyder jo helt fantastisk - glæder mig til min datter gør det samme!

han er godt  nok 15 mdr men har gjordt det længe hN VÅNGER kun hvis han taper sutten så gir jeg ham den og så sover han vidre

Anmeld

14. februar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

Tulle28 skriver:

Hvornår begyndte han at sove så godt?

uh har han gjordt siden 9-10 mdrs aldern

Anmeld

14. februar 2011

L.J.L

Tulle28 skriver:

Puuuh... Det var jo ikke sådan et svar jeg ville have 

Vi tager også vores datter med i seng når hun vågner første gang - måske nok et skråplan, men på den måde får vi alle mest mulig søvn.

Lige nøjagtig sådan har vi det også. Han sover fint når han ligger imellem os så så længe det fungerer er det sådan vi gør.

Er ked af jeg ikke lige kunne sige at din datter begynder at sove når hun bliver 1 år Sådan tænker vi alle jo nok, at når de bliver så og så gamle så sover de nok igennem. Men tror det handler om at acceptere at de bare ikke er de store "sovere" og så benytte de løsninger der giver mest søvn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.