Md scanning.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Happiness

Så har vi været til MD scanning, og den lille dreng vokser bare som han skal, og alt så fint ud

Og var i tvivl om jeg måtte have 3 ledsagere med, men alle kom ed ind og fik et lille kig på lillemanden

Er glad for vi havde fået en kønsscanning, for hun spurgte ik om hun skulle tjekke, og kiggede slet ikke efter det...

Men alt i alt dejligt at det hele var fint, nu kan vi begynde at købe flere ting :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

mbm

Hvor dejligt tillykke med det det må være skønt at vide at alting er som det skal være. Skal selv afsted d. 1. hvor jeg er 20+5, synes det er lidt sent, men glæder mig til at se lillemanden igen

Anmeld

14. februar 2011

Happiness

Ja det er da lidt sent, men så længe det er inden for den periode så er det jo fint.

Men er lidt trist over at det er sidste kig ind til lillemanden.... Så overvejer kraftigt om vi skal bestille endnu en scanning i uge 30 eller noget...

Krydser fingre for at alt er som det skal være d. 1.

Anmeld

14. februar 2011

mbm

Må også sige at jeg allerede synes der er langt fra MD scanning til termin, vi har egentligt besluttet ikke at skulle scannes mere efter MD, men er allerede lidt i tvivl om jeg kan overholde det

og tak

Anmeld

14. februar 2011

Frejsmor

Hej søde..

Dejligt at det gik godt i dag og at alle måtte komme med ind og se med!!! Dejlig lille valentinesgave fra lillemanden hehe..

Anmeld

14. februar 2011

Nynne88

Tillykke med scanningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.